بازدید 4837
بازتاب

واکنش عجیب رویانیان به شکایت باشگاه آمریکایی

مبلغ بیش از 100 میلیون تومان بود اما نمی‌دانم در این چند سال چرا این طلب را نداده‌اند چون این مبلغ زیادی نبوده است. البته این باشگاه اگر هم شکایتی کرده باشد که نکرده، حدود یک سال رسیدگی به آن طول می‌کشد و سندی هم برای شکایت‌شان نیست
کد خبر: ۷۴۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 12 November 2017
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس بار دیگر نامش بر سر یک پرونده بدهی سنگین به میان آمده است و گویا شاهکارهای او تمام شدنی نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، رویانیان در واکنش به شکایت باشگاهی از لس انجلس بر سر انتقال امیرعابدزاده گفت: مطلبی که اخیر در یکی از رسانه ها در خصوص عابدزاده منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد البته اصل موضوع که بحث حق رشد است را قبول دارم اما من آن مهر و امضا را نمی‌شناسم.

محمد رویانیان که با کناره‌گیر‌ی‌اش از هیأت مدیره باشگاه سیاه‌جامگان این روزها بار دیگر خبرساز شده، درباره شکایت باشگاه لس‌آنجلس بلوز از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت  نشدن پول امیر عابدزاده،‌ با همان دلایل آشنا و مختص خودش گفت: آن زمان که ما در پرسپولیس بودیم این مبلغ بیش از 100 میلیون تومان بود اما نمی‌دانم در این چند سال چرا این طلب را نداده‌اند چون این مبلغ زیادی نبوده است. البته این باشگاه اگر هم شکایتی کرده باشد که  نکرده، حدود یک سال رسیدگی به آن طول می‌کشد و سندی هم برای شکایت‌شان نیست. آقای منصوری مدیر این باشگاه بخشی از این پول را از ما گرفت و ما صورتجلسه آن را داریم. بعد از آن هم من از پرسپولیس رفتم. آنها حکمی از پرسپولیس نگرفتند و نمی‌دانم چرا این مسائل را به یکدیگر وصل می‌کنند. مطلبی که اخیر در یکی از رسانه ها در این خصوص منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد. البته اصل موضوع که بحث حق رشد است را قبول داریم اما مهر و امضای پای این نامه صحت ندارد. من آن مهر و امضا را نمی‌شناسم.

واکنش عجیب رویانیان به شکایت باشگاه آمریکایی

وی تصریح کرد:‌من مطمئن هستم باشگاه پرسپولیس توان گذر از این وضعیت و این شرایط را دارد. این باشگاه هیأت مدیره توانمندی دارد و تلاش آنها به گونه‌ای است که می‌توانند از این شرایط بیرون بیایند. این مسائل قابل حل است. من انصافا مسعود سلطانی‌فر را قبول دارم و شیوه کاری‌اش را می‌پسندم. امیدوارم او در همه بخش‌ها موفق باشد اما لازم است که گزارشی به صورت مکتوب در خصوص برخی مسائل بنویسم و به او بدهم. قصد دارم در این نامه شفاف‌سازی کنم و در خصوص هزینه‌ها و بدهی‌ها به صورت مکتوب همه چیز را برای او بنویسم. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل