بازدید 6738

همسرم طلاق خواست، عصباني شدم كشتمش

کد خبر: ۷۴۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 12 November 2017
 ساعت هفت غروب هفدهم آبان ماه وقوع يك جنايت در خيابان هلال احمر به كلانتري ١١٥ رازي اعلام شد.
 
به گزارش اعتماد، با حضور مامورين كلانتري و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه خانمي ٣٥ ساله از ناحيه سر، پشت گردن و پشت كتف مورد اصابت ضربات متعدد جسم سختي قرار گرفته و به قتل رسيده است.
 
پسر ١٥ ساله مقتوله در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: «بيرون خانه بودم. به گوشي تلفن همراه مادرم زنگ زدم اما گوشي مادرم خاموش شده بود. به پدرم زنگ زدم گوشي او هم خاموش بود. به خانه آمدم. كسي در خانه را باز نكرد. زنگ همسايه بالا را زدم و آنها در مجتمع را برايم باز كردند. زماني كه وارد خانه شدم، با جسد مادرم كه آغشته به خون بر روي زمين افتاده بود، روبه‌رو شدم. مادرم كشته شده بود.»
 
كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در همان تحقيقات اوليه در جريان غيبت همسر مقتوله به نام آيت، ٣٦ ساله قرار گرفتند. در تحقيقات مشخص شد كه آيت اعتياد شديدي به مصرف موادمخدر از نوع شيشه دارد و همين موضوع باعث بيكاري دو ساله او و درگيري‌ با همسرش شده به گونه‌اي كه مقتوله چندين بار قصد متاركه از او را داشته است.
 
ساعت يك و نيم روز جمعه نوزدهم آبان ماه  متهم بازداشت شد.اوكه روز گذشته به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شده بود،گفت: «من سه سال پيش اعتياد به شيشه داشتم اما پس از رفتن به كمپ ترك اعتياد، ترك كردم تا اينكه مدتي قبل به خاطر ورشكستگي در كارم قرص‌هاي اعصاب و آرام‌بخش مصرف كردم اما به آنها معتاد شدم و مجددا براي ترك كردن اين قرص‌ها به كمپ رفتم و ١٠ روز در كمپ بودم.»
 
او ادامه داد: «زماني كه از كمپ برگشتم با بررسي تلفن‌ همراه زنم متوجه شدم او با يك مرد غريبه در تلگرام ارتباط دارد كه با او دعوا كردم و جر و بحثم شد اما همسرم مي‌گفت ديگر من را نمي‌خواهد و قصد دارد از من طلاق بگيرد و با مرد ديگري ازدواج كند.»
 
اين متهم در ادامه گفت: «همسرم هر روز از ساعت ٦:٣٠ صبح تا ساعت سه بعدازظهر سر كار بود. صبح روز حادثه به محل كارش رفت و ساعت سه بعدازظهر به خانه برگشت البته قبل از اينكه به خانه بيايد، پسرم از خانه خارج شد و به باشگاه رفت. زماني كه همسرم به خانه آمد به من گفت كه پسرم را نسبت به او بدبين كرده‌ام اما من به او گفتم اين كار را نكردم و مشكل از زماني شروع شد كه قضيه ارتباطش با مرد غريبه در تلگرام شروع شد. سپس همسرم به حمام رفت و گفت مي‌خواهد از من جدا شود و با مرد ديگري ازدواج كند. در آن لحظه از اين حرف زنم بسيار عصبي شدم و با رفتن به بالكن يك سنگ از داخل گلدان برداشته و به داخل حمام رفتم.»
 
متهم  درباره نحوه قتل به بازپرس گفت: «داخل حمام با سنگ چندين ضربه به سر همسرم زدم و سپس به داخل آشپزخانه رفتم و پس از برداشتن چاقو مجددا به داخل حمام برگشتم و همسرم را مورد ضربات چاقو قرار دادم. در نهايت سنگ و چاقو را برداشته، از خانه خارج شده و سنگ و چاقو را به داخل يك سطل آشغال انداختم. در فكر اين بودم كه از مردي كه با همسرم در ارتباط بود، انتقام بگيرم تا اينكه سرانجام بازداشت شدم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر