بازدید 13891

نصیری:رضازاده دروغ می گوید!به کوری چشم دشمنان علی حسینی برگشته

گفته بودند سهراب دیگر نمی تواند وزنه بزند و بازنشسته شده اما او آمد و قهرمان المپیک شد و حالا هم رکوردشکنی می کند. سعید علی حسینی مگر آدم کشته بود که او را محروم کردند؟
کد خبر: ۷۴۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 11 November 2017
تیم ملی وزنه برداری در حالی خود را برای مسابقات جهانی 2017 آمریکا آماده می کند که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ، چند روز پیش از اردوی این تیم بازدید به عمل آورد و با ملی پوشان دیدار کرد. دیداری که در آن محمد نصیری ستاره سابق و بزرگ وزنه برداری ایران و همچنین محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هم در آن حضور داشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد نصیری نابغه سبک وزن وزنه برداری جهان این روزها انتقادهای زیادی از حسین رضازاده رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری انجام داد!
 
پیش بینی تان از عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی آمریکا چیست؟
بچه های ما که روی سکو هستند. اتفاق خوبی که افتاده، این است که فدراسیون جهانی 10 تا از کشورهایی که ورزشکاران شان دوپینگی بودند را بیرون کرده و الحمد ا... قهرمان های ما که سالم هستند و مشکلی ندارند. قبلا ما مشکل دوپینگ داشتیم اما الان نداریم و آزمایش هایی که بچه های ما الان می دهند، خدا را شکر همه خوب است.

 فکر می کنید بهداد سلیمی و سعید علی حسینی مدال بیاورند؟
ان شاء ا... که می آورند. چه کسی دوست ندارد این بچه ها مدال نیاورند؟ سعید علی حسینی سال ها محروم بود اما چشم دشمنان کور که مشکل این بچه حل شده و با انگیزه زیادی دوباره کارش را شروع کرده است.

Related image

سهراب مرادی چطور است؟
سهراب هم که ستاره تیم ملی است. جالب است که این بچه را بازنشسته اعلام کرده بودند! مگر ورزش بازنشستگی دارد؟ من الان 60 سال است که در وزنه برداری هستم اما گفته بودند سهراب دیگر نمی تواند وزنه بزند و بازنشسته شده اما او آمد و قهرمان المپیک شد و حالا هم رکوردشکنی می کند. سعید علی حسینی مگر آدم کشته بود که او را محروم کردند؟

اما حسین رضازاده بارها گفته که محرومیت سهراب و علی حسینی تقصیر او نیست.
دروغ می گوید! پس دوره کی بود؟ دوره رضازاده بود دیگر! این ها بی رحمانه به ورزش خیانت می کنند. دادگاه گذاشتند و وکیل گرفتند و این همه پول مملکت خرج شد و آخرش هیچی به هیچی!

موضوع ویزا گرفتن کیانوش رستمی چه شد؟
در مورد کیانوش هم دروغ می گویند. این بچه این چند سال، مگر کجا بوده؟ همیشه ایران بوده اما حالا به دروغ می گویند که می خواهد برود. کیانوش همیشه رفته مسابقه داده و برگشته و حالا هم کار ویزایش   ان شاء ا... حل می شود. این دروغ ها را می سازند که تیم را خراب کنند.

حضور مایلی کهن هم در اردوی تیم ملی وزنه برداری خیلی جالب بود.
بله ما خودمان هم تعجب کردیم. یک دفعه سرمان را چرخاندیم دیدیم محمد آقا آمده با یک جعبه شیرینی برای بچه ها. ما هم خیلی خوشحال شدیم که او را دیدیم. مایلی کهن از دوستان قدیمی من است که دستش درد نکند، به اردوی تیم ملی آمد و به بچه ها روحیه داد.

راستی با پهلوان مرحوم عباس زندی هم دوستی داشتید؟
بله. خدابیامرز هم قهرمان جهان بود، هم چند بار پهلوان اول پایتخت شد و مربی آقا تختی هم بود. با من هم دوستی زیادی داشت. من باز هم فوت این پهلوان بزرگ را به خانواده اش به خصوص پسرش علی و جامعه ورزش تسلیت می گویم و ان شاء ا... که همه بزرگان ورزش ایران سلامت باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل