بازدید 3806

۱.۵میلیارد دلار اعتبار برای رونق مناطق روستایی تصویب شد

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس توجه ویژه‌ای به توسعه مناطق روستایی دارد، گفت: ۱.۵میلیارد دلار اعتبار برای رونق مناطق روستایی در مجلس تصویب شد.
کد خبر: ۷۴۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 11 November 2017
احمد همتی در جمع مردم روستای اعلاء اظهار داشت: حفظ جمعیت روستانشین و ایجاد اشتغال پایدار یکی از مهم‌ترین اهداف دولت است که در این راستا اقدامات زیادی انجام شده است.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم ارائه خدمات به مردم روستانشین بیان کرد: بهسازی جاده روستای اعلاء و سیستم روشنایی مسیر این روستا سال گذشته پیگیری شد که اکنون مراحل نهایی این پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه چهاربانده شدن جاده فیروزکوه به سمنان خاطرنشان کرد: مسئولان استانی و شهرستانی نیز برای تکمیل این پروژه در حال تلاش هستند و در راستای بهره‌برداری از آن خط ترانزیت شمال به جنوب نیز از جاده اعلا به‌سمت معلمان و جندق راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی این پروژه تحول اساسی را در این منطقه ایجاد می‌کند که زمینه ایجاد اشتغال و حفظ جمعیت این منطقه می‌شود.

همتی از تصویب 1.5 میلیارد دلار معادل 6هزار میلیارد تومان اعتبار برای رونق روستاها و طرح‌های روستایی خبر داد و گفت: بانک‌های عامل نیز در این راستا با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت خدمات خوبی را به مردم روستانشین ارائه می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اعلام اینکه بالغ‌بر 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها به طرح‌های روستایی پرداخت می‌شود بیان کرد: مراحل نهایی این آئین‌نامه در حال اجرا است و باید افراد مؤثر و اعضای شوراهای روستاها با تعریف پروژه‌هایی که توجیه علمی و زودبازده دارند تسهیلات لازم را برای اجرای آن دریافت کنند.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود درباره مقام شهدا اظهار کرد: صفاتی که شهدای ما داشتند و دارند هم‌ردیف صفت‌های پیامبران است.

به گزارش تسنیم، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: ظرفیت‌های موجود باید برای بزرگداشت و یادبود شهدای این سرزمین به‌کارگیری شود و روحیه شهادت‌طلبی را در جامعه ترویج کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر