بازدید 3636

واکنش انصاری فرد به احتمال مدیرعاملی اش درپرسپولیس

هیچ‌گاه برای رسیدن به مدیرعاملی پرسپولیس و یا هر مسئله دیگری به دنبال لابی یا ارتباطات آن‌چنانی نبودم. دفعه قبل که مدیرعامل پرسپولیس شدم، هم خواست خدا بود
کد خبر: ۷۴۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 11 November 2017
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری آب پاکی را روی دست مسئولان ریخته و اعلام کرده که دیگر به پرسپولیس برنمی‌گردد و در این شرایط باید هرچه سریع‌تر مدیرعامل بعدی پرسپولیس را انتخاب کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، همین موضع باعث شد تا احتمال بازکشت دوباره این چهره قرمزها به مدیرعاملی باشگاه مطرح شود. در این مصاحبه انصاری فرد به این احتمال واکنش نشان داده است.

به‌عنوان یکی از پیشکسوتان خوشنام پرسپولیس و از مدیران سابق باشگاه بهتر می‌توانید در خصوص وضعیت کنونی پرسپولیس صحبت کنید.
با توجه به حضور برانکو در پرسپولیس وضعیت این تیم خوب است و او به‌تنهایی بار این تیم را به دوش می‌کشد. برانکو مدیریت خوبی در پرسپولیس دارد و از نظرفنی هم توانسته نتایجی رقم بزند که باعث رضایتمندی همه اعم از هواداران و بازیکنان شود. در پرسپولیس بازیکنان خوبی حضور دارند و جا دارد که بگویم خدا پدر و مادر محمدحسین نژادفلاح را بیامرزد که برانکو را به پرسپولیس آورد. ما نیاز داریم که در فوتبال مربیانی شبیه برانکو داشته باشیم؛ چراکه از نظر اخلاقی و فنی بسیار خوب و بی‌حاشیه هستند. برانکو از آن دسته از مربیانی است که حتی اگر پرداختی‌هایش دیر شود، تشنج برای تیم درست نمی‌کند و از نظر فنی هم برنامه مشخصی دارد.

با همه این احوال اما قرارداد برانکو آخرفصل  تمام می شود و احتمال حضورش در تیم ملی کرواسی و حتی تیم ملی ایران وجود دارد.
به نظر من تا قبل از اینکه دیر شود باید هرچه سریع‌تر قرارداد برانکو را تمدید کنند و نباید اجازه دهند که کار به آخر فصل بکشد. مطمئناً اگر برانکو از پرسپولیس برود، پیدا کردن مربی‌ای مثل او بسیار سخت خواهد بود. به نظر من هر کسی که سکاندار پرسپولیس است باید قبل از هر کاری رضایت برانکو را برای باقی ماندن در پرسپولیس جلب کند و اولویت برنامه‌هایش تمدید قرارداد با این مربی صاحب‌نام باشد.


شما صحبت منطقی را مطرح کردید اما پرسپولیس این روزها با چالش دیگری روبرو شده و طاهری از باشگاه خداحافظی کرده و گفته دیگر در پرسپولیس کار نمی‌کند.
این مسئله‌ای است که به وزارت ورزش ارتباط دارد اما وزارت ورزش باید خیلی سریع دست به کار شده و اقدامات لازم را انجام دهد. وقتی طاهری گفته نمی‌آیم، دیگر اینکه بگویند موافقت نمی‌کنیم معنی نمی‌دهد. او آب پاکی را روی دست مدیران وزارت ورزش ریخته و عنوان کرده که دیگر به پرسپولیس نمی‌آید. باید هرچه سریع‌تر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود تا تیم دچار تنش و حاشیه نشود. شرایط پرسپولیس خوب است اما اقدامات این چنینی به تیم ضربه می‌زند.

وزیر ورزش در مصاحبه‌ای عنوان کرده که عمده بدهی‌های مالیاتی پرسپولیس و حتی استقلال به مدیران سابق این باشگاه‌ها مربوط است که در این زمینه اقدامات لازم را انجام ندادند. شما به‌عنوان یکی از مدیران سابق پرسپولیس نظرتان در خصوص این صحبت‌های وزیر ورزش چیست؟
زمانی که ما در پرسپولیس بودیم مشکل مالیاتی نداشتیم و بدهی هم روی دست باشگاه نگذاشتیم، حتی ۳۰۰ میلیون پول در حساب باشگاه گذاشتم و از این باشگاه رفتم. به‌هرحال باید بدهی‌ها را بدهند و این مسائل ارتباطی به مدیران قبل و یا بعد از ما ندارد.

به اعتقاد شما آیا مشکلات باشگاه‌هایی نظیر پرسپولیس و استقلال فقط برعهده مدیران سابق شان است؟
ببینید همه مشکلات را نمی‌توان به گردن مدیران انداخت. باید پذیرفت که از یکسو وزارت ورزش نمی‌تواند به این دو باشگاه کمک مالی کند و از طرفی هم مدیران این دو باشگاه نمی‌توانند هر کاری را انجام دهند. این مسائل و مشکلاتی که در زمینه درآمدزایی وجود دارد، باعث می‌شود تا حتی بخش خصوصی هم رغبتی برای حضور در این دو باشگاه نداشته باشد. نباید همه مشکلات را گردن مدیران انداخت. مدیران این دو باشگاه به سختی باشگاه‌هایشان را اداره می‌کنند و از طرفی طلبکاران هم پولشان را می‌خواهند. به نظر من باید موانع قانونی راه‌های درآمدزایی برداشته شود، چون در این شرایط اسپانسرها هم گرایشی برای فعالیت در این زمینه ندارند و بی‌انصافی است اگر همه چیز را گردن مدیران بیندازیم.

شما به‌عنوان کسی که هم در زمینه بازی و هم در زمینه مدیریت در پرسپولیس سابقه دارید، راهکارتان برای برون‌رفت از وضعیت فعلی چیست؟
به‌هرحال وزارت ورزش به‌عنوان متولی این دو باشگاه باید موانع قانونی برای جذب اسپانسر سرخابی‌ها را برطرف کند، حتی اگر لازم است باید مجلس شورای اسلامی یا رئیس‌جمهور هم به این موضوع ورود کنند. نباید همه بارها را روی دوش باشگاه‌ها انداخت. موانع پیچیده‌ای وجود دارد که از نظر قانونی می‌توان آن را حل کرد، حتی می‌توان با صداوسیما جلسات متعددی گذاشت تا به یک نقطه‌نظر مشترک رسید. راهکارهای خوبی برای حل این مشکلات وجود دارد اما به نظر می‌رسد که عزمی برای این کار نیست. مطمئناً وزارت ورزش و جوانان می‌تواند با برگزاری جلسات متعدد، راهکارهای مناسبی هم پیدا کند. بدون شک اگر این مشکلات حل شود، باشگاهی مثل پرسپولیس با میلیون‌ها هوادار مشکلی برای جذب اسپانسر و درآمدزایی نخواهد داشت.

چند ماه قبل که بازهم صحبت از کناره‌گری طاهری از پرسپولیس به گوش می‌رسید، نام شما به‌عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده بود. در شرایط فعلی آیا اگر چنین پیشنهادی به شما بدهند، آن را می‌پذیرید؟
کسی به من پیشنهاد‌ی نداده  اما من در زندگی‌ام همواره یاد گرفته‌ام که همه چیز را دست خدا بسپارم. هیچ‌گاه برای رسیدن به مدیرعاملی پرسپولیس و یا هر مسئله دیگری به دنبال لابی یا ارتباطات آن‌چنانی نبودم. دفعه قبل که مدیرعامل پرسپولیس شدم، هم خواست خدا بود چون من همه امور زندگی‌ام را به‌دست خدا سپرده‌ام. آن زمان در حال گذراندن دوره پرولایسنس در کلاس‌های مربیگری بودم که علی‌آبادی با من تماس گرفت و به پرسپولیس آمدم. هرچه خدا بخواهد قطعاً همان خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر