بازدید 6381

احضار هادی ساعی به دادسرای جنایی درپرونده قتل عمویش

کد خبر: ۷۴۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 11 November 2017
با گذشت دو سال از مرگ عموی هادی ساعی در جریان درگیری در باشگاه سوارکاری، بازپرس جنایی دستور احضار قهرمان سابق تکواندو ایران و دو کارگر شهرداری را در رابطه با این درگیری صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، «ایران» نوشت: ۱۲ فروردین سال ۹۴ بود که عموی ۶۴ ساله هادی ساعی با شهرداری تماس گرفت و از حجم انبوه زباله‌های داخل محدوده سوارکاری که دو هفته بود در باشگاه تلنبار شده بود، شکایت کرد. پس از این تماس دو کارگر شهرداری با خودروی حمل زباله از راه رسیدند و در حالی که مشغول جمع‌آوری زباله‌ها شدند با عموی میانسال قهرمان سابق تکواندو مشاجره کردند. لحظاتی بعد یکی از کارگران با چوبی که پشت ماشین حمل زباله بود برای دعوا وارد شد اما ناگهان مرد میانسال به‌دلیل عارضه قلبی جان باخت.

هادی ساعی گفت: ظهر آن روز به همراه یکی از همکارانم قصد رفتن به ناهار را داشتیم که یکی از کارگران شهرداری با عمویم درگیر شد. در همین هنگام او به سمت ماشینشان رفت و چوبی را از داخل ماشین بیرون آورد که من مانع برخورد چوب با عمویم شدم و سعی کردم این کارگر را از مجموعه خارج کنم که ناگهان دیدم عمویم روی زمین افتاده است. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم. من در آن لحظه ندیدم کسی به او ضربه بزند اما در درگیری شاهد بودم که چند بار به سینه عموی من ضربه زده شد در حالی‌که او ۱۱ سال قبل عمل قلب باز انجام داده بود.

به این ترتیب بازپرس دستور بازداشت دو کارگر ۲۴ و ۴۰ ساله را که به صورت پیمانکاری با معاونت خدمات شهری ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۲۲ همکاری می‌کردند، به اتهام قتل عمد صادر کرد اما با تحقیقات روشن شد علت مرگ مرد ۶۴ ساله ایست قلبی بوده بنابراین دو کارگر جوان با سپردن وثیقه آزاد شدند.

حالا با گذشت دو سال از مرگ عموی هادی ساعی، به تازگی بازپرس پرونده دستور احضار این ورزشکار و دو کارگر شهرداری را صادر کرد تا رویارویی بین آنها صورت گیرد. از آنجا که در این درگیری تکواندوکار سابق با ضربات چوب از سوی دو کارگر شهرداری مجروح شده بود و دو کارگر شهرداری نیز در این درگیری آسیب دیده بودند، بازپرس جنایی تصمیم دارد با احضار طرفین درگیری به دادسرا به شکایت هر دو طرف در رابطه با میزان آسیبی که دیده‌اند، رسیدگی کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان