بازدید 4244

زائرانی که مدارک و یا وسایل خود را گم کرده‌اند بخوانند

کد خبر: ۷۴۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 11 November 2017
علاوه بر رعایت نکات بهداشتی که همواره به زائران تذکر داده می‌شود موضوع مراقبت از وسایل و مدارک نیز اهمیت دارد.

به گزارش تسنیم از اهواز، با آغاز سفر زائران به کشور عراق با هدف زیارت حرم مطهر اباعبدالله(ع) و شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی و با توجه به مسیر طولانی که زائران باید طی کنند علاوه بر رعایت نکات بهداشتی که همواره به زائران تذکر داده می‌شود موضوع مراقبت از وسایل و مدارکشان نیز اهمیت دارد.

از این رو رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه از زائران خواسته تا شماره تماس و مشخصات خود را در کوله پشتی‌هایشان قرار دهند چرا که تاکنون تعداد زیادی ساک و کوله‌پشتی به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه تحویل داده شده که مشخصات مالکین آن‌ها مشخص نیست.

 زائران وجوه نقد خود را مدیریت کنند


همچنین سرکنسول ایران در عراق نیز از زائران خواسته تا وجوه نقد خود را مدیریت کنند.

وی نیز با بیان اینکه زائران در صورت گم کردن مدارک هویتی در سامرا و کاظمین به بغداد مراجعه کنند، افزود: در کربلا بانک ایرانی وجود ندارد و به دلیل حجم قابل توجه زائران صرافی‌ها نیز قادر به پرداخت پول به زائران نیستند.

به گزارش تسنیم افرادی که ساک و یا کوله پشتی خود را گم کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه وسایل خود را شناسایی کرده و تحویل گیرند همچنین زائران می‌توانند با شماره 09122122981 جهت هماهنگی‌های لازم برای دریافت لوازم خود اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار