بازدید 14403

صرافی ستاره سهیل؛ تجربه متفاوت خدمات صرافی

کد خبر: ۷۴۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 11 November 2017
آیا تا به حال به بالاترین کیفیت دریافت خدمات در یک صرافی فکر کرده‌اید؟ کدام خدمات یک صرافی می‌تواند با کیفیت بالا در زندگی شما تغییر ایجاد کند؟

امروزه راه‌های مختلفی برای خدمات مختلف صرافی مانند انتقال پول به نقاط مختلف دنیا به وجود آمده است. گسترش اینترنت و سرویس‌های آنلاین مالی مختلفی که در سراسر جهان کاربرد دارند، انتقال پول و دیگر خدمات مربوط به صرافی را تا حد زیادی آسان کرده است.

به نظر می‌رسد برنده اصلی این تغییرات، افرادی هستند که بتوانند از این خدمات مدرن، بیشترین بهره را ببرند. یکی از ماموریت‌های اصلی صرافی ستاره سهیل تسهیل خدمات برای مشتریان، با استفاده از همین خدمات مدرن است. به عنوان مثال، استفاده مناسب از این خدمات به افراد این امکان را می‌دهند تا با کارمزدهای پایین‌تر بسیاری از خدمات را به انجام برسانند یا برای انجام یک عملیات خاص، چند راهکار با مزایا و معایب مختلف پیش‌بینی شود و در نهایت به صرفه‌ترین سرویس انتخاب شود. با این حساب دیگر خبری از محدودیت‌های مختلف صرافی‌های سنتی پیش روی شما قرار نخواهد داشت.

 

بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که خدمات صرافی ستاره سهیل، فراتر از امکان بررسی نرخ ارز مانند قیمت یورو یا نرخ دلارباشد. این مرکز برای تبدیل شدن به یک صرافی مدرن،خدمات متمایز و به روزی مانند حواله وسترن یونیون، خرید با ویزا کارت یا شارژ حساب پی پال را با استفاده از امکانات اینترنتی و در کمال امنیت، دقت و سرعت در اختیار هموطنان عزیز قرار داده که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم.

خرید و فروش ارز و اعلام نرخ لحظه ای ارز

در فرایند خرید ارز یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند به خریدی مطمئن با بهترین قیمت ختم شود، اطلاع دقیق از نرخ لحظه‌ای ارز است. همچنین خرید ارز از مرجعی قابل اطمینان، می‌تواند آینده سرمایه شما را تضمین کند و احتمال بروز مشکلات در آینده را به صفر برساند. شاید شما سفر خارجی در پیش داشته باشید یا بخواهید مقداری ارز را به عنوان پس انداز یا سرمایه‌گذاری بخرید و در جایی ذخیره کنید. در هر حالت دو حالت خرید ارز از محلی قابل اطمینان و با بهترین نرخ ارز در روز، برای شما آرامش خاطر به همراه خواهد داشت.

همکاری نزدیک وب سایت صرافی ستاره سهیل با شاخص۲۴، به عنوان یکی از معتبرترین مراجع خدمات ارزی، این امکان را به وجود آورده تا در هر لحظه، دقیق‌ترین نرخ لحظه ای ارز در وب‌سایت این صرافی قابل مشاهده باشد.

حواله پول به خارج از کشور

دانشجویان، بازرگانان، توریست‌ها و افرادی که قصد مهاجرت به کشوری دیگر دارند، جزو افرادی هستند که بیش از هر فرد دیگری به ارسال پول از ایران به خارج از کشور وابسته هستند. در حال حاضر محدودیت‌هایی برای ارسال پول از ایران وجود دارد که کار این افراد را بسیار سخت کرده است. این محدودیت‌ها در هنگام نیاز به صدور حواله خرد (حواله با مبلغ پایین) بیشتر هم می‌شود زیرا اکثر صرافی ها از انجام این حواله ها سر باز می‌زنند. صرافی ستاره سهیل با توجه به زیر ساخت‌هایی که ایجاد کرده این امکان را دارد تا حواله ارزی شما را با کم‌ترین میزان کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن، بدون در نظر گرفتن مبلغ حواله، به هر نقطه از دنیا ارسال کند. انجام حواله در صرافی ستاره سهیل به دو صورت حواله بانکی و حواله بین‌المللی مانند حواله وسترن یونیون انجام می‌شوند.

حواله ارزی سوئیفت

سوئیفت به عنوان مطمئن‌ترین نوع حواله بین‌المللی، یکی از سریع‌ترین راه‌های انتقال پول به خارج از کشور و واریز وجه به حساب اشخاص حقیقی یا حقوقی است. خدمات صدور و ارسال حواله ارزی سوئیفت به کشورهای مختلف در سراسر دنیا در صرافی ستاره سهیل امکان پذیر است.زیر ساخت‌های قابل اطمینان صرافی ستاره سهیل در کشورهای مختلف امکان ارسال حواله دلار به آمریکا، ارسال یورو به آلمان و چندین و چند کشور مختلف دیگر در سراسر جهان را میسر کرده‌اند. با این حساب، ارسال پول به خارج از کشور با امکانات آنلاین این صرافی بدون هیچ دغدغه‌ای و خیلی سریع امکان‌پذیر خواهد بود.

یکی دیگر از نقاط قوت ارسال حوالجات ارزی توسط صرافی ستاره سهیل، عدم محدودیت مبلغ در حواله است. در واقع صرافی ستاره سهیل، بر خلاف تمام صرافی‌های دیگر حوالجات خرد (مبلغ پایین) شما را هم در صورت نیاز با استفاده از هر سیستمی به نقاط مختلف دنیا ارسال خواهد کرد.

وسترن یونیون

حواله وسترن یونیون بدون شک یکی از سریع‌ترین راه‌های ارسال پول به خارج از کشور است. امکانات وسترن یونیون در کنار خدمات آنلاین صرافی ستاره سهیل این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا ارسال پول به خارج از کشور را در سریع‌ترین زمان ممکن و تنها در عرض چند ساعت به انجام برسانید.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از حواله ارزی وسترن یونیون، عدم نیاز به حساب بانکی است. برای ارسال حواله تحت این سیستم، هر دو طرف فرستنده و گیرنده پول تنها به یک پاسپورت نیاز دارند. پس از آن گیرنده با در دست داشتن یک کد به نمایندگی وسترن یونیون در کشور مقصد مراجعه کرده و مبلغ حواله را به راحتی و بدون اتلاف وقت دریافت می‌کند. توجه داشته باشید که تمام مراحل صدور و ارسال حواله وسترن یونیون در صرافی ستاره سهیل در کمال دقت و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند.

در حواله های وسترن یونیون سرعت ارسال حواله و قیمت دلار وسترن یونیون بسیار مهم می باشد.

خدمات دریافت و پرداخت بین المللی

ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و وب مانی نام‌هایی هستند که حداقل برای یک بار هم که شده شنیده‌اید. برای استفاده از خدمات این شرکت‌ها چطور؟حتما به مشکلات زیادی برخورده‌اید. صرافی ستاره سهیل در راستای ارائه خدمات متفاوت، این امکان را فراهم کرده تا کلیه خدمات مربوط به این سیستم‌های پرداخت و دریافت بین‌المللی را به مشتریانش ارائه بدهد.

نقد کردن درآمد ارزی

بسیاری از افراد در حال حاضر، به صورت دورکاری، مشغول کار با کارفرمایان خارجی هستند. این افراد برای دریافت دستمزدهای خود معمولا از کیف پول‌های بین‌المللی مثل پی پال یا وب مانی استفاده می‌کنند. صرافی ستاره سهیل این امکان را دارد تا ارز موجود در کیف پول شما را در مقادیر مختلف دریافت کرده و به صورت ریالی در اختیار شما قرار بدهد.

فضای مجازی و استفاده گسترده از اینترنت تمام مرزهای سنتی سابق را از میان برداشته و امروز ترجیح هر مرکز تجاری و هر مشتری و خریدار خدمات، استفاده از خدمات آنلاین است. شما هم می‌توانید با مراجعه به دفتر صرافی ستاره سهیل از این خدمات متنوع بهره ببرید و از امکانات دریافت و پرداخت بین المللی استفاده کنید. صرافی ستاره سهیل با ارائه خدمات در زمینه حواله‌هایی مثل وسترن یونیون، اعلام نرخ لحظه ای ارز و بسیاری از خدمات نوین دیگر، سعی در ایجاد تجربه‌ای جدید از خدمات صرافی برای مشتریان دارد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی