بازدید 3541

پرتغال3-0عربستان؛باخت سنگین سعودی درخانه یاران رونالدو

کد خبر: ۷۴۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 11 November 2017
پرتغال با غلبه بر عربستان سعودی، یک دیدار تدارکاتی در راه روسیه را با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب یک دیدار دوستانه به میزبانی پرتغال، شاگردان سانتوس موفق شدند مقابل عربستان سعودی به برتری دست یابند.
گلزنان: مانوئل فرناندز(32)، گونسالو گوئدس(52) و ژوائو ماریو(90) برای پرتغال

تیم های فوتبال پرتغال و عربستان پس از قطعی شدن راهیابی خود به مسابقات جام جهانی روسیه، فرصت را غنیمت شمرده و در تعطیلات فیفا، یک دیدار تدارکاتی را در ورزشگاه دو فونتلو برگزار نمودند. 
پرتغالِ میزبان در این مسابقه مطابق با پیش بینی ها، حاکم میدان بود و موفق شد تیم مقابلش را تحت تاثیر قرار دهد. شاگردان سانتوس مقابل رقیب آسیایی خود، برتر بودند و بارها بر روی دروازه عربستان یورش آوردند. مانوئل فرناندز، ژائو ماریو  و گونسالو گوئدس در دقایق ابتدایی فرصت هایی را برای گلزنی از دست دادند ولی پرتغال با تک گل فرناندز در دقیقه 32 موفق شد مزد برتری خود در زمین را گرفته و برنده به رختکن برود.


شاگردان سانتوس به رغم برتری در نیمه نخست دیدار، چهل و پنج دقیقه دوم بازی را نیز با برتری و حملات خود آغاز نمودند و خیلی زود روی نفوذ ریکاردو پریرا از جناح راست و ضربه تمام کننده گونسالو گوئدس به گل دوم خود دست یافتند. بلافاصله پس از این گل، عربستان نخستین موقعیت جدی گلزنی خود را بر روی دروازه پرتغال خلق کرد که ضربه الهذا با اختلاف به بیرون رفت. برونو فرناندز در دقیقه 60 با یک ضربه سهمگین از راه دور فرصت داشت دروازه رقیب را فرو بپاشد که با واکنش خوب سنگربان سعودی، این فرصت از دست رفت.

در دقایق بعدی، مسابقه از سوی هر دو تیم آرام و بدون موقعیت پیش می رفت تا در دقیقه 79 دروازه عربستان با دو خطر جدی روبرو شد. ضربه بروما از پشت محوطه و ضربه ماریو بر روی ریباند، از سوی سنگربان سعودی دفع شدند تا برتری پرتغال سنگین تر نشود. با این حال ضربه ژائو ماریو در دقیقه 90 به سمت  راست دروازه عربستان، برتری میزبان را به عدد سه رساند تا شاگردان سانتوس با یک پیروزی آسان، دیدار تدارکاتی خود را پشت سر بگذارند.

شرح گل ها
دقیقه 32 - پرتغال 1-0 عربستان | مانوئل فرناندز: شوت پای چپ مانوئل فرناندز روی پاس گونسالو گوئدس از داخل محوطه جریمه به گوشه سمت راست دروازه عربستان هدایت شد.

دقیقه 52 - پرتغال 2-0 عربستان | گونسالو گوئدس: نفوذ ریکاردو پریرا از جناح راست و پاس در عرض این بازیکن در دقیقه 52، با ضربه تمام کننده گونسالو گوئدس، تبدیل به گل دوم پرتغال شد.

دقیقه 90- پرتغال 3-0 عربستان | ژوائو ماریو: پاس مارتینز در پشت محوطه جریمه به ژائو ماریو رسید و بازیکن اینتر با ضربه ای به سمت راست دروازه بان، گل سوم میزبان را به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها