بازدید 3854
۲

دلایل ضعف و سقوط چشمی؛پنالتی مقابل پاناما مثل دربی

کد خبر: ۷۴۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 11 November 2017
سومین بازیکن برتر استقلال در لیگ پانزدهم، بعد از مصدومیت و تغییر پست تبدیل به یکی از بازیکنان ضعیف این تیم شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اشتباه فردی روزبه چشمی مقابل پاناما و پنالتی عجیبی که به او به حریف داد، یک کلین شیت کم دردسر را از تیم ملی گرفت. پاناما مقابل ایران، حریف چندان قدرتمندی نبود و بعید بود بدون پنالتی بتواند به تیم ملی گل بزند اما روزبه چشمی، با بی‌احتیاطی در پست غیر تخصصی، برای تیمش دردسر درست کرد.

چشمی این فصل ۵ بازی لیگ برتری در ترکیب استقلال به عنوان مدافع وسط به میدان رفته و ۴ کارت زرد گرفته است. او فقط یک بازی را به عنوان دفاع وسط، بدون گرفتن کارت زرد تمام کرد. در حالی که در پست هافبک دفاعی، او فقط یک کارت زرد گرفته بود. چشمی یک پنالتی به پرسپولیس داد، با اشتباه او پارس جم صاحب یک پنالتی شد، مقابل ذوب آهن هم یک بار در محوطه جریمه روی مهاجمان حریف خطا کرد که داور به اشتباه پنالتی نگرفت و در بازی‌های ملی هم یک پنالتی تقدیم پاناما کرد تا آمارش در خط دفاع، پراشتباه باشد.

چشمی لیگ پانزدهم و قبل از مصدومیت، در پست هافبک دفاعی سومین بازیکن برتر استقلال بود. امید ابراهیمی و مهدی رحمتی، تنها بازیکنانی بودند که در آن فصل، نمراتی بهتر از چشمی گرفتند. مصدومیت و تغییر پست، حالا اوضاع را به ضرر چشمی تغییر داده و او با میانگین ۳،۳۵، بین ده بازیکن برتر تیمش هم نیست و متهم ثابت بیشتر گل‌های خورده محسوب می‌شود. بازیکنی که شاید سهم خودش، مصدومیتش و مربیانش در افت او به یک اندازه باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تابناک لنگی جلال رو هم به همین اندازه دید
به عنوان یک پرسپولیسی با این تحلیل مخالفم. به نظرم روزبه چشمی یکی از بهترین و با ثبات ترین بازیکنان استقلال و تیم ملی است. با توجه به اینکه ایشان سابقه ی بازی در دفاع میانی را نداشته اند باید انتظار چنین اشتباهاتی را داشت که مسلما با گذشت زمان و کسب تجربه ی بیشتر به یکی از مدافعان خوب ایران تبدیل خواهند شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل