بازدید 12483

افشاگری یک افسر اطلاعاتی امارات درباره بن سلمان

کد خبر: ۷۴۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 10 November 2017
برخی منابع در فضای مجازی از احتمال برکناری شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز از آنچه هیئت یا شورای بیعت آل سعود خوانده می‌شود، در آینده نزدیک خبر دادند.

به گزارش تسنیم، یک فعال اماراتی در شبکه ارتباط اجتماعی توئیتر که خود را افسر اطلاعاتی توصیف کرده، از قریب‌الوقوع بودن برکناری مقرن بن عبدالعزیز از هیئت بیعت آل سعود خبر داده است.

این فعال اماراتی که برکناری متعب بن عبدالله را هم پیش‌بینی کرده بود، نوشته است احتمالا به زودی شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز از هیئت بیعت برکنار خواهد شد که علت آن ، تحرکات قدرتمند وی پس از بازداشت برخی شاهزادگان و کشته شدن فرزندش شاهزاده منصور بن مقرن است. این شاهزاده در حادثه مشکوک سقوط بالگرد در عسیر که معاون امیر آن بود، کشته شده بود که برخی از دست داشتن بن سلمان و عمدی بودن این حادثه خبر داده‌اند.

به گفته این فعال اماراتی، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از ترس ترور یا شماتت خاندان پادشاهی در مراسم عزای منصور بن مقرن عبدالعزیز شرکت نخواهد کرد.

وی گفته است شاهزاده محمد بن سلمان پس از دیدار با شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز با هدف ابراز همبستگی با وی در پی کشته شدن فرزندش منصور، بار دیگر به سوی ما در ابوظبی بازگشت.

این فعال اماراتی از منع خروج هواپیماها از ریاض (بدون اجازه محمد بن سلمان) خبر داده و نوشته است نیروهای ویژه ما(امارات) در هتل ریتز کارلتون ریاض با پوشیدن یونیفورم نیروهای سعودی از این هتل محافظت می‌کنند، زیرا از احتمال اقدام نیروهای امنیتی سعودی برای قاچاق شاهزادگان(مخالف) وحشت دارند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر