بازدید 4478

اتهامات واهی نیکی هیلی علیه ایران سرپوش گذاشتن بر جنایات عربستان در یمن است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه اظهارات نیکی هیلی به منظور فضاسازی منفی علیه کشورمان است، گفت: بیان اتهامات واهی نسبت به ایران به نوعی فرار از واقعیت و سرپوش گذاشتن بر جنایات عربستان در یمن است.
کد خبر: ۷۴۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ 08 November 2017
سیدناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در خصوص اینکه کشورمان را به ارسال سلاح برای اعضای جنبش انصارالله در یمن متهم کرده است، گفت: مسئولان کشورمان اعلام کردند که هیچ سلاحی به یمن از سوی ایران ارسال نشده لذا بیان چنین مطالبی در عرصه بین الملل به منظور فضاسازی منفی است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست نیکی هیلی از سازمان ملل برای اینکه کشورمان را به بابت آنچه به گفته وی نقض قطعنامه‌های سازمان ملل است پاسخگو کند صرفا در راستای تایید بیانیه ضد ایرانی ائتلاف عربی است، اظهار کرد: اقدامات ایران در زمینه های مختلف همواره بر اساس قوانین بین المللی بوده و هیچگاه قطعنامه‌ ای را نقض نکرده است.

وی ادامه داد: طبق قوانین بین المللی وقتی به کشوری تجاوز می شود باید با متخاصم برخورد شود لذا دفاع مردم یمن از خاک کشورشان اقدامی منطقی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تاکید بر اینکه عربستان یکی از بزرگترین خریداران سلاح از ایالات متحده محسوب می شود از این رو نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد نیز باید از سعودی ها حمایت کند،  تصریح کرد: باید گفت که عامل اصلی جنایت های سعودی ها در یمن، ایالات متحده است لذا بیان اتهامات واهی نسبت به جمهوری اسلامی ایران به نوعی فرار از واقعیت و سرپوش گذاشتن بر این جنایات است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی باید یادآور شد که اگر قرار باشد کشوری با ایران وارد تنش و جنگ شود، حتما پاسخ دندان شکنی دریافت می کند، خاطرنشان کرد: سعودی ها باید بدانند ایرانیان غیور در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی ایستاد و سربلند شد و این امر در حالیست که قدرت کشورمان طی سالیان گذشته نیز افزایش یافته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان