بازدید 4836

اهواز میزبان جام جهانی کشتی فرنگی شد

کد خبر: ۷۴۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 08 November 2017
شهر اهواز به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی معرفی شد

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید بنی‌تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد: به منظور بازدید از امکانات شهر اهواز برای برگزاری مناسب جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۸، امروز (چهارشنبه) سفری به این شهر داشتم و جلسه‌ای را با دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر حیدرنژاد مدیر گروه تربیت بدنی این دانشگاه، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان و سید حسین مرعشیان رئیس هیئت کشتی استان خوزستان برگزار کردم.

وی ادامه داد: پیش از این تفاهم نامه برگزاری این مسابقات بین فدراسیون کشتی و مسئولان استان خوزستان به امضاء رسیده بود و امروز در بازدیدی از سالن دانشگاه چمران محل برگزاری مسابقات جام جهانی و امکانات آن داشتم در مجموع شرایط مطلوبی برای برگزاری مسابقات وجود داشت و با انجام دادن یکسری از اقدامات از جمله تجهیز سالن به سیستم سرمایشی و همچنین استانداردسازی با آخرین شیوه‌های برگزاری مسابقات اتحادیه جهانی قطعا می‌توان جام جهانی را در این سالن برگزار نمود.

بنی تمیم در مورد تعامل خوزستان برای میزبانی از جام جهانی تصریح کرد: خوزستان چند سالی است که میزبان مسابقات کشتی بوده و ما رقابت‌هایی همچون جام باشگاه‌های جهان و جام جهانی را در شهر‌های خرمشهر و آبادان برگزار کرده‌ایم و استقبال و حمایت خوب مردم خونگرم این منطقه از رقابت‌های کشتی از نقاط قوت برگزاری مسابقات بوده است.

نایب رئیس فدارسیون کشتی ادامه داد: قرار است دولت تورلی خانوف رئیس شورای کشتی آسیا به عنوان نماینده اتحادیه جهانی بازدیدی از محل برگزاری مسابقات داشته باشد و مطمئنا با تعامل و همکاری خوبی که وجود دارد خوزستان می‌تواند اردیبهشت سال آینده میزبان شایسته‌ای برای یکی از مهمترین تورنمنت‌های کشتی در دنیا باشد.

بنی تمیم در پایان خاطرنشان کرد: میزبانی اهواز از این رقابت‌ها قطعی شده است و کشور‌های روسیه، ایران، ترکیه، گرجستان، آلمان، ارمنستان، مجارستان و قزاقستان به عنوان هشت تیم برتر کشتی فرنگی دنیا اردیبهشت سال آینده در سالن دانشگاه شهید چمران به مصاف هم می‌روند. دانشگاه شهید چمران که قدمتی ۶۰ ساله دارد یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران محسوب می‌شود که از امکانات خوبی برای برگزاری مسابقات برخوردار است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر