بازدید 4770
کدام تسویه؟تراکتورواستقلال بمن بدهکارند

قلعه نویی:سالهاست بهAFCدروغ گفتیم

امیر قلعه نویی در تازه ترین گفتگوی خود به شدت از شرایط حاکم بر فوتبال ایران و دروغ مدیران انتقاد و تاکید کرد که هیچ توافقی با تراکتورسازی و استقلال برای تسویه حساب بدهی هایش نداشته است. قلعه نویی همچنین به افشاگری از اتفاقات پشت پرده سپاهان پرداخت و گفت: بعضی از مسئولان به منزل من آمدند تا محمدرضا ساکت را تغییر بدهند ولی من مخالفت کردم.
کد خبر: ۷۴۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 08 November 2017
امیر قلعه نویی در تازه ترین گفتگوی خود به شدت از شرایط حاکم بر فوتبال ایران و دروغ مدیران انتقاد و تاکید کرد که هیچ توافقی با تراکتورسازی و استقلال برای تسویه حساب بدهی هایش نداشته است. 

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سابق استقلال که از دو تیم استقلال و تراکتورسازی ارقام بزرگی طلبکار است، گفت: ما سالیان سال به مردم و کنفدراسیون فوتبال آسیا دروغ گفتیم. دین ما قشنگ ترین و کاملترین دین دنیاست، ولی چرا مدیران ما دروغ می گویند که این طور وجهه بین المللی ما را خراب می کنند. همین الان هم دارند دروغ می گویند. بنده از تراکتورسازی و استقلال هر کدام ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان طلب دارم. چرا می گویند همه بدهی ها را داده ایم؟ این چه مسلمانی است؟ وقتی سلام می کنی با آیه قرآن جواب سلام ما را می دهند ولی حق و حقوقتان را می خورند.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال با شما برای تسویه حساب تماس گرفته اند یا خیر؟ گفت: بنده با آقای افتخاری مدیرعامل استقلال رفیق قدیمی هستم. ایشان جزو مدیران پاک و باصداقت است و نهایت تلاشش را به کار بسته است. مگر کار یک مدیرعامل چیست، جز اینکه بازیکنان مدنظر سرمربی را بگیرد و قرارداد اعضای تیم را بپردازد. من چند وقت یک بار با آقای افتخاری صحبت می کنم. ایشان یک ماه پیش به من گفت که شما «سنگ زیر آسیاب هستید» و دوستانتان نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کمپ استقلال هزینه کرده اند.

وی ادامه داد: همان طور که گفتم از تراکتورسازی هم ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون طلب دارم. تا الان به احترام مردم خوب آذربایجان هیچ صحبتی در این باره نکرده ام. حتی یکی از رفقایمان خواست برای این موضوع ارتباط برقرار کند که گفتند باید ابتدا طلب خارجی ها را بدهیم. یکی مثل امیر قلعه نویی احترام گذاشت و شکایت نکرد ولی این گونه با او برخورد کردند.
سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال با او تماسی گرفته شده است یا خیر، گفت: همان طور که گفتم آقای افتخاری یک ماه پیش با بنده صحبت و یک کارهایی کرد، ولی باید بگویم در این ارتباط صحبتی با بنده نشد.

قلعه نویی ادامه داد: من برای اولین بار تراکتورسازی را نایب قهرمان لیگ کردم و باعث شدم این تیم به لیگ قهرمانان آسیا برود و حتی در آسیا هم یک مرحله بالاتر برود. از دوره اول حضورم در این تیم ۱۷۵ میلیون تومان طلب دارم، ۲۵۰ میلیون تومان از نیم فصل و همچنین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان از فصل گذشته.وی تاکید کرد: مملکت ما به گونه ای است که رسما باید جار و جنجال کنید تا پولتان را بدهند. اگر کسی با حجب و حیا باشد و احترام بگذارد، می شود «آدم بَده».
«مدیران باشگاه استقلال و تراکتورسازی اعلام کرده اند هیچ بدهی دیگری ندارند و با همه طلبکاران به توافق رسیده اند.» قلعه نویی در واکنش به این جمله گفت: حتما با کسانی توافق کرده اند که دست به شکایت زده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار