بازدید 4058

تماشای جام جهانی در روسیه برای یک ایرانی چقدرآب می خورد؟

کمترین هزینه برای یک تماشاگر ایرانی بدون احتساب قیمت بلیت مسابقات و برای اقامتی ۱۲ روزه در روسیه حداقل ۳ هزار دلار خواهد بود. یعنی تماشاگر ایرانی برای حضور در سه بازی در روسیه رقمی بیش از ۱۲ میلیون تومان باید هزینه کند
کد خبر: ۷۴۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 08 November 2017
 برای حضور در جام جهانی روسیه و اقامتی ۱۲ روزه در این کشور حداقل رقمی در حدود ۳ هزار دلار هزینه کنند البته این به شرطی است که تیم کی روش به دور دوم صعود نکند و اگر این صعود رویایی محقق شود مبلغ باز هم گران تر خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حال حاضر فیفا در تلاش است که فروش بلیت به تماشاگران در سراسر دنیا را از طریق سایت خود و نمایندگی‌های رسمی‌اش در کشورهای مختلف انجام بدهد. تیم ملی ایران نیز یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی است که مهم‌ترین سؤال برای تماشاگران ایرانی و علاقه‌مندان به فوتبال و تیم ملی بحث هزینه‌های سفر به روسیه است.

گفته می‌شود کمترین هزینه برای یک تماشاگر ایرانی بدون احتساب قیمت بلیت مسابقات و برای اقامتی ۱۲ روزه در روسیه حداقل ۳ هزار دلار خواهد بود. یعنی تماشاگر ایرانی برای حضور در سه بازی در روسیه رقمی بیش از ۱۲ میلیون تومان باید هزینه کند. یعنی روزانه هر تماشاگر ایرانی در روسیه و در صورتی که در هتل‌های سه ستاره اقامت داشته باشد یک میلیون تومان باید بپردازد.

این در حالی است که اگر قیمت بلیت هم به این رقم اضافه شود و فردی بخواهد بلیت VIP برای سه مسابقه ایران خریداری کند باید رقم ۲۵۵۰ دلار هم برای این رقابت‌ها بپردازد. البته این قیمت بلیت مربوط به قبل از قرعه‌کشی است و هرچه به مسابقات نزدیک شویم قیمت بلیت‌ها به خصوص در بازار سیاه چند برابر خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار