بازدید 4466

آیا ستاره استقلال بعدازبازگشت بدرد شفر و کی روش می خورد

کد خبر: ۷۴۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 08 November 2017
یکی از بمب‌های بزرگ نقل و انتقالات استقلال بود و یکی از جدی‌ترین مصدومان تیمش شد تا جایی که با گذشت چند ماه از آسیب‌دیدگی‌اش هنوز آماده بازی نشده باشد. 

به گزارش تابناک ورزشی، مصدومیتی که در روزهای ناکامی استقلال صدای عده‌ای از هواداران این تیم را هم در فضای مجازی بلند کرد که چرا منتظری کتف مصدومش را در زمان حضورش در استقلال زیر تیغ برد و پیش از حضورش در این تیم و زمانی که در لیگ قطر حضور داشت برای دوای این درد کهنه اقدامی نکرده بود.

به هر حال منتظری پس از سپری کردن دوران نقاهت خود، حالا آهسته آهسته آماده می‌شود تا بالاخره خود را به تمرینات استقلال برساند و در نیم‌فصل برای تیمش به بازی گرفته شود. مدافعی که همین چند هفته پیش حتی شایعه پایان فوتبالش هم شنیده شد حالا تمرینات خود را در کمپ تیم ملی می‌گذراند تا انگیزه جدی او بیشتر از هر چیز بازی در جام‌جهانی باشد. اما با این حال اگر قرار است پژمان، آن پژمان پراشتباه تیم منصوریان باشد مشخص است که در ترکیب ثابت کی‌روش نمی‌تواند جایی داشته باشد، مگر اینکه شفر از او منتظری دیگری در استقلال بسازد. اما با بازگشت منتظری به دفاع استقلال چه تغییراتی در ترکیب دفاعی این تیم به وجود می‌آید. 

در حال حاضر ترکیب دفاعی حسینی و چشمی تا حدودی نظر شفر را جلب کرده و مشخص است که پژمان برای بازگشت به ترکیب دفاعی کار ساده‌ای ندارد، مخصوصا اینکه حداقل شفر دیگر به نام او نگاه نمی‌کند و اولویتش آمادگی بازیکن است. اما برای شفری که مربی جوانگراست و اعتقاد زیادی به بازیکنان پا به سن گذاشته ندارد، منتظری می‌تواند دوباره به ترکیب ثابت استقلال برگردد؟ دفاعی که قطعا در نیم‌فصل با تغییر و خروج احتمالی پادووانی از استقلال و اضافه شدن یک مدافع جدید به این تیم همراه می‌شود.

به هر حال شاید شفر با آمادگی بالای منتظری روبه‌رو شود و درست مثل کی‌روش در دفاع راست از او استفاده کرده و حیدری یا وریا را یک خط جلوتر و در برنامه هجومی تیمش قرار دهد. پژمانی که بعد از دو، سه ماه دوری از میادین برای بازگشت به ترکیب استقلال کار دشواری دارد و مجبور است خودش را به شفر تحمیل کند تا با درخشش در استقلال، جایگاه ملی‌اش را از دست ندهد. او این روزها بیشتر از هر چیز بازی در جام‌جهانی را در سر دارد و انگیزه‌اش حضور ثابت در تیم ملی است اما اگر پژمان نتواند خود را به شفر جوان پسند تحمیل کند، می‌تواند بازیکن ثابت کی‌روش شود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار