بازدید 3843

همه گزینه های مهم مدیرعاملی پرسپولیس

کد خبر: ۷۴۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 08 November 2017
پس از کناره گیری علی اکبر طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس از محمد دادگان و بهروز منتقمی به عنوان گزینه های اصلی وزارت وزرش برای تصدی مدیرعاملی این باشگاه نامبرده می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به بحث بازنشتگی و اصرار خود طاهری بر نماندن باید جدایی مدیرعامل سرخپوشان را قطعی دانست با پایان دوران طاهری ، محمد دادگان و بهروز منتقمی گزینه های اصلی مدیرعاملی پرسپولیس هستند.

خبر حضور محمد دادکان در وزارت ورزش و جلسه با دکتر سلطانی فر از جمله اخباری بود که دیروز منتشر شد اما بررسی ها نشان می دهد که محمد دادکان در وزارت ورزش حضور نداشته و جلسه ای با وزیر ورزش برگزار نکرده است.دادکان با توجه به سوابق و پیشینه ای که در کارنامه خود دارد از جمله گزینه هایی است که همواره نام او حوالی صندلی مدیریت پرسپولیس به گوش می رسد اما خبر حضور او در وزارت ورزش صحت ندارد. در این باره مازیار ناظمی مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش هم رسما خبر حضور دادکان در وزارت ورزش را تکذیب کرد. دادکان طبیعی است که به وزارت ورزش نرفته و جلسه ای برگزار نکند.

او در سه دوره کاندیدای دولت روحانی برای وزارت ورزش بوده و در مجمع اطلاح طلبان بیشترین رای را آورد و حالا قطعا حاضر نیست به عنوان یک کاندیدا به وزارت ورزش برود.  باخبرشدیم برخی مسوولان در هماهنگی با سلطانی فر پیشنهاد مدیریت پرسپولیس را به دادکان داده و نظر او را جویا شده اند. دادکان هم شروطی دارد که اگر محقق شود حاضر به پذیرش مدیریت پرسپولیس می شود. 

در اين باره شجاعي برهان كه در زمان رياست دادكان در فدراسيون عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال بود و در مقطعي هم در هيات مديره پرسپوليس با دادكان همكاري داشت جلسه اي با سلطاني فر داشته و شريعتمداري وزیر صنعت و معدن که از دوستان دادگان است و  رابطه بسيار نزديكي با وی دارد با مدافع دهه شصت پرسپوليس درباره مديرعاملی پرسپولیس حرف زده. به نوشته سایت برنامه نود؛ دادكان هم شرط كرده تا ۴ سال آينده و پايان دولت روحاني مديرعامل پرسپوليس شود و وزارت ورزش با معرفي برخي نفرات به عنوان هيات مديره در كار او دخالت كنند. دادگان تاکید کرده هیات مدیره منتخب سلطانی فر مورد تایید وی هم بوده و او این حق را داشته باشد دو سه عضو هیات مدیره را معرفی کرده و درباره مابقی هم نظر موافق داشنه باشد.دادكان شروط ديگري هم داشته و همچنين تاكيد كرده نبايد شرايط طوري باشد كه او را رودروي هواداران و رسانه ها قرار دهند. 

سلطاني فر كه هرگز دنبال جنجال و هياهو نيست هم تمايل به قبول اين مسووليت توسط دادكان دارد اما هنوز با خودش در اين باره حرف نزده. جعفر كاشاني هم گفت و گو با دادكان براي پذيرش مديرعاملي را تكذيب كرده اما شنيديم كاشاني به دادكان گفته: مي‌دانم كه طاهري نمي‌ماند. اگر او نماند شما بيا و قبول مسووليت كن چون وزير هم به اين اتفاق تمايل دارد. كاشاني هم شروط دادكان را شنيده. دادكان روي اينكه در كارش دخالت نشود و مهلت ۴ ساله براي اجراي اهداف داشته باشد تاكيد كرده و عنوان داشته در قبال این خواسته ها حاضر است در پایان مسوولیت خود اگر ضرر و زیانی به باشگاه وارد شد ان را متقبل شود

بهروز منتقمی
بهروز منتقمي سرپرست سابق باشگاه پرسپوليس كه سه سال هم قائم مقام باشگاه بوده و با توجه به سالها فعاليت در استان هاي مختلف به عنوان مديركل تربيت بدني از جمله مديران با سابقه وزارت خانه محسوب مي‌شود ارتباط بسيار خوبي با سلطاني فر دارد. منتقمي گفته با من صحبتي نشده اما شنيده ايم او گزينه اصلي وزارت ورزش است و در نهايت از بين دادكان و منتقمي مديرعامل پرسپولیس انتخاب می شود.

سایر نامزدها
گرشاسبی از دیگر گزینه هایی است که از آن نامبرده می شود که شاسد  مدنظر سلطانی فر نیست و حتی شائبه حذف نامش از هیات مدیره هم وجود داشت.  گرشاسبی از مدیران نزدیک به طاهری و گودرزی است و با بازنشستگی هم شانسی برای مدیریت نخواهد داشت. ا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار