بازدید 3454
بیش از 370 سارق در طرح رعد 4 دستگیر شدند

انهدام 14 باند سرقت و قاچاق در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام نتایج چهارمین مرحله از طرح رعد گفت: 14 باند سرقت و قاچاق مواد مخدر در محدوده‌های مختلف شهر تهران منهدم و 373 سارق شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۴۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 07 November 2017
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام نتایج چهارمین مرحله از طرح رعد گفت: 14 باند سرقت و قاچاق مواد مخدر در محدوده‌های مختلف شهر تهران منهدم و 373 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته عوامل کلانتری‌های این فرماندهی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقای امنیت عمومی چهارمین مرحله از طرح رعد را اجرا کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک هزار مورد سرقت در محدوده کلانتری‌های شهر تهران گفت: در این طرح 14 باند شامل 11 باند سرقت منازل، خودرو، مغازه، لوازم خودرو و اماکن خصوصی و سه باند قاچاق کالایی از قبیل دارو و پارچه منهدم و طی آن قریب به 200 دستگاه خودروی مسروقه، 57 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و 35 دستگاه دوچرخه مسروقه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف‌شده از متهمان قریب به 6 میلیارد تومان برآورد شده است، بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نیز در طرح‌ها و عملیات انجام شده موفق به کشف 307 کیلوگرم انواع مواد مخدر شده‌اند.

رحیمی با اشاره به شناسایی و انهدام سه باند بزرگ قاچاق کالا و لوازم الکترونیکی و گوشی‌های تلفن همراه در این عملیات اشاره کرد و گفت: از محل اختفای متهم قاچاق کالا و ارز مقدار قابل توجهی البسه، دارو، پارچه، لوازم الکترونیکی، دستگاه‌های صنعتی، تبلت، ضبط و باند و ... کشف که بر اساس برآورده‌های کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بیش از 45 میلیارد ریال است.

وی هدف از اجرای این طرح را نشان دادن توانمندی پلیس و افزایش احساس امنیت اجتماعی شهروندان بیان داشت و تصریح کرد: در این طرح بیش از 60 هزار لوح فشرده مستهجن، مبتذل و غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پل ارتباطی شهروندان و پلیس است، بیان داشت: همه درخواست‌های امنیتی و انتظامی مطرح شده از سوی شهروندان در این سامانه ثبت و در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل