بازدید 13262
در درس خارج فقه مطرح شد؛

نظر رهبر انقلاب درباره پیاده‌روی اربعین/ پیاده‌روی اربعین امروز یک نماد و حرکت عظیم است

همیشه اربعین پیاده‌روی بود، امّا این حرکت عظیم که یک نماد بسیار زیبا و پرشکوهی از حضور پیروان اهل‌بیت و علاقه مندان به اهل‌بیت هست، این نبود. ما این را نداشتیم، این را خدای متعال در اختیار ما گذاشت، خدا را بایستی شاکر باشیم.
کد خبر: ۷۴۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 07 November 2017
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه درس خارج فقه در پانزدهم آبان ۱۳۹۶ درباره پیاده‌روی اربعین حسینی مطالبی بیان کردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن این بخش از بیانات را منتشر کرد.

به گزارش «تابناک»؛ سخنان رهبر معظم انقلاب بدین شرح است: ایام اربعین است و خوشا به حال آن کسانی که در حال پیاده‌روی هستند یا پیاده‌روی خواهند کرد و به زیارت اربعین خواهند رسید و آن زیارت خوش مضمونِ روز اربعین را إن‌شاءالله خطاب به حضرت خواهند خواند.
 
نظر رهبر معظم انقلاب درباره پیاده‌روی اربعین/ پیاده‌روی اربعین امروز یک نماد و حرکت عظیم است 

ما هم اینجا با شوق و با حسرت نگاه می کنیم به این گام هایی که؛

هزاران گام در راه است و دل مشتاق و من حیران
که ره چون میتوانم یافتن سوی درون من هم

الحمدلله جوان های ما راه را پیدا کردند و میلیون ها نفر از مردم ما و مردم غیر ما، مردم عراق و دیگران، در این راه حرکت می کنند، این هم یکی از حوادث بسیار برجسته‌ای است که خدای متعال منّت گذاشته بر ما و این حادثه را برای ما خلق کرده است؛ این شد یک نماد.

همیشه اربعین پیاده‌روی بود، امّا این حرکت عظیم که یک نماد بسیار زیبا و پرشکوهی از حضور پیروان اهل‌بیت و علاقمندان به اهل‌بیت هست، این نبود، ما این را نداشتیم، این را خدای متعال در اختیار ما گذاشت، خدا را بایستی شاکر باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر