بازدید 8173
۳

استیضاح یک وزیر دیگر کلید خورد

کد خبر: ۷۴۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 07 November 2017
نماینده مردم ارومیه از تدوین طرح استیضاح یکی دیگر از وزرای دولت دوازدهم خبر داد.

روح‌الله حضرت‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت نامناسب باغداران و کشاورزان، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی هیچ برنامه‌ای برای صادرات و مصرف داخلی تولیدات باغداران آذربایجان غربی و سایر استان‌ها ندارد.

وی با اشاره به 1 میلیون و دویست هزار تن سیب تولیدی در سال جاری، افزود: طبق آمار گمرک استان تنها 20 هزار تن از این محصول تولیدی صادر شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه باغداران و کشاورزان استان آذربایجان غربی مورد بی‌مهری وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته‌اند، گفت: امیدواریم دولت و وزارت جهاد کشاورزی به داد مردم و باغداران برسد.

حضرت‌پور با بیان اینکه وزارت کشاورزی برای مصرف داخلی سیب‌های تولیدی برنامه‌ای نداشته، گفت: در سایه بی‌برنامگی وزارت جهاد کشاورزی حدود 350 تا 400 هزار تن از سیب‌های باغداران از بین رفته است، در صورتی که اگر برنامه‌ریزی درستی انجام شده بود می‌شد این میزان سیب‌ها را کنستانتره و تبدیل به آبمیوه کرد.

وی به نطق میان دستور خود درباره وضعیت باغداران و ویدئویی که از بین رفتن سیب‌ها در صحن مجلس نمایش داده، شد اشاره کرد و افزود: پس از نطق بنده برخی از مسئولان و کارشناسان جهاد کشاورزی با یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای داشته‌اند و عنوان کرده بودند که نماینده مردم ارومیه جوسازی کرده و واقعیت‌ها را مطرح نکرده و فیلمی که از سیب‌ها در مجلس نشان داده به دلیل وزش باد از روی درخت بر زمین ریخته است.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: در همین راستا طرح استیضاح از وزیر کشاورزی را تدوین و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه اقدام به جمع‌آوری امضا‌های طرح سوال از وزیر می‌کنم.

حضرت‌پور درباره محور‌های استیضاح حجتی وزیر کشاورزی،گفت: عدم پاسخگویی مسئولان وزارت کشاورزی، عدم برنامه ریزی برای صادرات سیب‌های تولیدی و همچنین نبود برنامه برای مصرف داخلی و تبدیل این محصولات به کنسانتره و آبمیوه از جمله محور‌های طرح سوال از وزیر است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
یکی دیگر!!!!!مگر قبلا کسی اتیضاح شده؟
با سلام
این چندمین بار است که طرح استیضاح وزیر جهادکشاورزی با دلایل متعدد کلید می خورد که چنانچه به سرانجام برسد به نفع کشور و کشاورزان و باغداران و دامداران و ... خواهد بود ولی ...؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
اگه این وزیر بیاید شاید ناتوان تر از این هم پیدا بشه!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان