بازدید 16633
۲
حاشیه

ماجرای جادو در لیگ یک و ادراری که ریخته شد!

مایع ادرار را هم از توپ جمع کن پشت دروازه گرفتم که سن پایینی دارد. خیلی از مردم به طلسم و چشم زخم اعتقاد دارند و همین الان اگر نظرسنجی کنید تعداد زیادی این مساله را تایید می کنند! عکس هایی که من برای شما فرستادم طلسم های باشگاه خونه به خونه بود که روی آن نوشته بود گل نمی خورند!
کد خبر: ۷۴۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 07 November 2017
جنجال جادو و جنبل و استفاده از ادرار برای باطل کردن آن ، به سوژه جدید فوتبال ایران تبدیل شده است و کار به آنتن زنده تلویزیون کشیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی گویینی مسئول چمن ورزشگاه امام علی سیرجان، خیمه کبود نماینده فدراسیون فوتبال، سیاوش اسدالله نیا عکاس باشگاه خونه به خونه، جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر و ابراهیم محمودی سرپرست تیم خونه به خونه روی خط تلفنی آمدند و درباره ماجرای عجیب طلسم و جادوگری در مسابقه گل گهر سیرجان و خونه به خونه بابل صحبت کردند.

گویینی در واکنش به رفتارهایی که در این بازی کنار زمین داشت و مایعی که پشت دروازه ریخت گفت: من به این مسئله اعتقاد دارم و اگر نداشتم نمی‌ریختم. اعضای تیم حریف با پودر دروازه شان را طلسم کرده بودند تا گل نخورند و ما روی آن مایع ریختیم تا طلسم را بشکنیم. مایع ادرار را هم از توپ جمع کن پشت دروازه گرفتم که سن پایینی دارد. خیلی از مردم به طلسم و چشم زخم اعتقاد دارند و همین الان اگر نظرسنجی کنید تعداد زیادی این مساله را تایید می کنند! عکس هایی که من برای شما فرستادم طلسم های باشگاه خونه به خونه بود که روی آن نوشته بود گل نمی خورند!

جادوگری برنامه نود

خیمه کبود نماینده فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: من دیدم ایشان(مسئول چمن) پشت دوازه ایستاده و بچه های خونه به خونه گفتند احتمالا ایشان دارد برای دروازه بان ما جوسازی می‌کند و مشکل ایجاد کرده است. بلافاصله آمدم و پرسیدم چه کاری می کنی که گفت آمدم به توپ جمع کن ها آب بدهم! پس از آن من او را از ورزشگاه اخراج کردم. من ندیدم کسی روی خط دروازه پودری بپاشد و چیزهایی که ایشان درباره سحر و جادو می گوید همه اش خرافات است و ما قبول نداریم.

اسدالله‌نیا عکاس باشگاه خونه به خونه گفت: من عکس های مربوط به ریختن مایعات را گرفتم. من را از کنار زمین اخراج کردند و رفتم پشت فنس و مشکوک شدم و دیدم مایعی را می‌پاشد و وقتی دید نماینده فدراسیون پشت سرش است لیوان را به توپ جمع کند داد.

جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر گفت: به هیچ عنوان این مسائل را قبول نداریم و تایید نمی کنیم و مایه شرمساری است و شوکه شده ایم. در فوتبالی که روح جوانمردی جاری است به هیچ عنوان ابن مسائل وجود ندارد. این مساله را امروز در جلسه شورای تامین استان مطرح می کنیم.  ما از این مسئله خبر نداشتیم و روز شنبه اعلام کردیم این مسئله هیچ ربطی به باشگاه گل گهر ندارد و باشگاه ما از نظر مسائل فرهنگی جزو باشگاه های برتر است و ورزشگاه محل برگزاری بازی متولی خودش را دارد و ربطی به باشگاه ندارد.

در نهایت ابراهیم محمودی سرپرست تیم خونه به خونه روی خط آمدوگفت: در سه چهار روز گذشته تناقض مصاحبه های مدیرعامل و سرپرست تیم گل گهر در رسانه ها برای همگان مسائل را روشن کرده است. سرپرست تیم گفته ما آب پاشی می کردیم اما مدیرعامل می گفت پودر پاشیده اند. بعد می‌گفتند حوله روی خط دروازه بوده و بعد از سه روز آن را رسانه ای می کنند. این مسائل آنجا مسبوق به سابقه است و فروردین ماه هم آقای تارتار آن را مطرح کرده بود و کمیته اخلاق هم بررسی کرده بود. دروازه بان ما دقیقه ۳۰ بازی بارها اشاره می کرد یک نفر پشت دروازه تمرکز من را به هم می‌زند و هیچ کس نرفت او را بیرون کند. بین دو نیمه به آقای خیمه‌کبود گفتم این شخص  کیست که پشت دروازه است و آمدند او را بیرون کردند. اگر نوشته و حوله ای توی دروازه ما بود بین دو نیمه باید گزارش می دادند. چرا بلافاصله بعد از بازی نگفتند حوله ای بوده و سه روز بعد آن را مطرح کردند. من از کمیته اخلاق خواهش می کنم این مساله راپیگیری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدا شفا بده
خدایا توبـــــــــــــــــــــــــــــــــه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل