بازدید 3239

رئال وزیدان بردند اما رونالدو وبنزما دربحران ماندند

رئال مادرید با اینکه 3 گل به ثمر رسانده بود، عطش زیادی برای گلزنی داشت. در نهایت بازی با نتیجه 3-0 به سود رئال مادرید به پایان رسید. فاصله کهکشانی ها تا صدر جدول همچنان 8 امتیاز باقی ماند.
کد خبر: ۷۴۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴ 06 November 2017
رئال مادرید موفق شد با سه گل از سد لاس پالماس عبور کند، تا فاصله هشت امتیازی خود با بارسلونا را حفظ کند. رونالدو و بنزما در گلزنی ناکام بودند اما آسنسیو یک سوپر گل زد. 

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان زیدان در هفته گذشته دو شکست دور از انتظار مقابل خیرونا و تاتنهام را تجربه کردند و به همین دلیل تحت فشار هواداران قرار گرفته بودند. زیدان همچون هفته گذشته بیل، کارواخال، واران و ناواس را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. همچنین این مربی فرانسوی در یک اقدامی عجیب لوکا مودریچ را روی نیمکت ذخیره ها قرار داد.

رئال مادرید-لاس پالماس-هفته دروازدهم لالیگا اسپانیا

همانطور که انتظار می رفت رئال در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار گرفت. در دقیقه سی و نه بنزما فرصت خوبی داشت که دروازه لاس پالماس را باز کند، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت، تا فشار ها همچنان روی دوش او سنگینی کند. حملات رئال ادامه داشت تا اینکه موفق شدند در دقیقه چهل و دو با ضربه سر کاسمیرو دروازه را باز کنند. رئال مادرید نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ به رختکن رفت. 

در نیمه دوم نیز باز شاگردان زیدان کنترل بازی را در اختیار داشتند تا اینکه در دقیقه پنجاه و پنج مارکو آسنسیو توانست با یک شوت بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه حساب کار را ۲-۰ کند.اما این پایان کار نبود و در دقیقه هفتاد و شش نیز ارسال زمینی و سریع رونالدو از سمت راست باعث شد تا ایسکو با یک بغل پا نتیجه را ۳-۰ به نفع میزبان کند و بازی نیز با همین نتیجه به پایان برسد. 

رئال مادرید 1-0 لاس پالماس | کاسمیرو (40): روی یک ارسال کرنر از سمت راست، کاسمیرو در محوطه جریمه با یک ضربه سر دروازه لاس پالماس را باز کرد. 

رئال مادرید 2-0 لاس پالماس | آسنسیو (56): ضربه آزاد رئال مادرید توسط دروازه بان لاس پالماس برگشت داده شد و از پشت محوطه جریمه، مارکو آسنسیو با یک ضربه محکم پای چپ، یک گل فوق العاده به ثمر رساند. توپ دقیقا به گوشه بالای دروازه رفت. 

رئال مادرید 3-0 لاس پالماس | ایسکو (74): رونالدو در یک حرکت سریع از سمت راست، توپ زمینی دقیق و زیبایی را در مقابل دروازه برای ایسکو مهیا کرد و هافبک اسپانیایی با یک ضربه پای چپ، دروازه را باز کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل