بازدید 4076
فوتبال اروپا

جنگ دوگانه لندن و منچستر با برتری تیم های آبی

چلسی با این برتری یک بر صفر، 22 امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی تاتنهام در رده چهارم ماند. منچستریونایتد نیز با قبول دومین شکست فصل 23 امتیازی ماند و فاصله‌اش با منچسترسیتی صدرنشین به هشت امتیاز افزایش یافت.
کد خبر: ۷۴۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰ 05 November 2017
آبی‌پوشان هر دو شهر منچستر و لندن، جدال های حساس امروز لیگ برتر انگلیس را برنده شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال از ساعت 17:45 امشب (یکشنبه) در دیداری حساس از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند. شاگردان پپ پیش از این بازی 9 پیروزی و یک تساوی کسب کرده و برای تداوم موفقیت‌های خود پا به این بازی گذاشته بودند، این در حالی بود که آرسنال هم برای سر و سامان دادن به اوضاع خود به میدان آمده بود، اما در نهایت این شاگردان پپ گواردیولا بودند که با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند.

کوین دی بروین - کوشیلنی - منچسترسیتی - آرسنال

برای منچسترسیتی کوین دی‌بروین (19)، سرخیو آگوئرو (50-پنالتی) و گابریل ژسوس (74) گلزنی کردند و تنها گل توپچی‌ها را الکساندر لاکازت در دقیقه 65 به ثمر رساند. منچسترسیتی با این برد 31 امتیازی شد و صدرنشینی‌اش را استحکام بخشید. آرسنال 19 امتیازی هم در مکان ششم است.

 بازی بزرگ هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس با برتری یک بر صفر چلسی در خانه‌اش مقابل منچستریونایتد به پایان رسید. در این بازی بین تیم‌های دوم و چهارم لیگ برتر انگلیس، چلسی با ضربه سر موراتا در دقیقه 56 به برتری یک بر صفر خانگی دست یافت تا  ژوزه مورینیو در بازگشت به ورزشگاه تیم سابقش از کسب امتیاز محروم بماند. چلسی با این برتری یک بر صفر، 22 امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی تاتنهام در رده چهارم ماند. منچستریونایتد نیز با قبول دومین شکست فصل 23 امتیازی ماند و فاصله‌اش با منچسترسیتی صدرنشین به هشت امتیاز افزایش یافت.

چلسی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها