بازدید 1840

تظاهرات ضد دولتی در کشمیر پاکستان

تظاهرات گسترده‌ای در مظفر آباد کشمیر پاکستان امروز (یکشنبه) توسط کارمندان این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ 05 November 2017

تظاهرات گسترده‌ای در مظفر آباد کشمیر پاکستان امروز (یکشنبه) توسط کارمندان این منطقه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسیا، معترضان که از کارمندان دولتی پاکستان هستند می‌گویند از ماه‌های گذشته دستمزدهای خود را دریافت نکردند.

شرکت کنندگان در این اعتراضات که در بخش‌های بهداشت و درمان، آموزش و سایر بخش‌ها و ادارات دولتی در کشمیر پاکستان فعال هستند، خواستار تنظیم مشاغل خود و دریافت حقوق هستند.

یکی از معترضان به خبرگزاری آسیا گفت: یکی از چهار همکار من به مدت ۸ ماه است که حقوق دریافت نکرده و به دلیل بیماری درگذشت. در ژوییه ۲۰۱۷ دولت به ما اطمینان داد که دستمزدهای ما را ماهانه پرداخت می‌کند اما ما مدتهاست که دستمزد دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: در مابقی ایالت‌های پاکستان کارمندان به موقع حقوق دریافت می‌کنند اما ما هشت ماه است که حقوق دریافت نکردیم.

یکی دیگر از زنان معترض گفت که ما به اعتراضات خود ادامه دهیم باز هم فرقی به حال ما نمی‌کند آنها سه چهار ماه یکبار حقوق ما را پرداخت می‌کنند. ما دستمزدی برای کارهایی که انجام میدهیم دریافت نکرده‌ایم.

در ژوئیه ۲۰۱۷ دادگاه عالی پاکستان اعلام کرد که مشاغل در مظفرآباد در کشمیر پاکستان باید به صورت منظم و هماهنگ ثبت شوند و دولت باید حقوق کارمندان را پرداخت کند.

یکی دیگر از معترضان نیز مقام‌های دولتی و سیاستمداران پاکستانی را بابت این مساله در مظفر آباد مورد انتقاد قرار داد و خواستار افزایش حقوق کارمندان شد.

کشمیر پاکستان، نخست وزیر و رئیس جمهور دارد اما از جانب اسلام‌آباد اداره می‌شود. نخست وزیر پاکستان، رئیس و مدیر اجرائی شورای جامو و کشمیر آزاد است که امور مربوط به تمامی منطقه را تحت کنترل دارد و مدیریت می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها