بازدید 9901

دستگیری کلاهبردار میلیاردی

کد خبر: ۷۴۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 04 November 2017
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای 20‌میلیارد ریالی که با جعل اسناد و مدارک اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع کلاهبرداری از فردی اهل بندرعباس در بهشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز از حساب مال باخته شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشت، با دریافت مشخصات حساب بانکی مال باخته و با همکاری سه نفر دیگر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرده است.
 
سردار میرفیضی با اشاره به اینکه این فرد پس از کلاهبرداری و برداشت 20‌میلیارد ریال از حساب مال باخته اقدام به خرید طلاجات و یک دستگاه خودرو سواری کیا اسپورتیچ کرده، افزود: در همین خصوص سه همدست متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند، به شهروندان هشدار داد: از ارائه اطلاعات حساب بانکی به ویژه رمز کارت عابر بانک به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی