بازدید 6182
۱

ایجاد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در آینده نزدیک

گروهی از تولید کنندگان خودرو در آلمان، سرمایه گذاری مشترکی را برای ساخت شبکه ای از ایستگاه های شارژ برقی، جهت استفاده ی ماشین های برقی آغاز کرده اند. هدف از این سرمایه گذاری مشترک، افزایش دادن فروش خودروهای سازگار با محیط زیست در اروپا عنوان شده است.
کد خبر: ۷۴۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ 04 November 2017
گروهی از تولید کنندگان خودرو در آلمان، سرمایه گذاری مشترکی را برای ساخت شبکه ای از ایستگاه های  شارژ برقی، جهت استفاده ی ماشین های برقی آغاز کرده اند. هدف از این سرمایه گذاری مشترک، افزایش دادن فروش خودروهای سازگار با محیط زیست در اروپا عنوان شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از دویچه وله، این شرکت سرمایه گذاری مشترک که Ionity نام دارد، به وسیله ی شرکت های آلمانی بی ام و، دایملر، فولکسواگن و شرکت فورد آمریکا تشکیل شده است.

ایجاد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در آینده نزدیک

بر اساس بیانیه ای که امروز جمعه منتشر شده است، مقر اصلی این شرکت تازه تاسیس در مونیخ آلمان خواهد بود. این شرکت قصد دارد که ۲۰ ایستگاه جدید شارژ برقی پرفشار در کشورهای آلمان، نروژ و اتریش نصب نماید. همچنین، این بیانیه اعلام داشته که ایستگاه های شارژ برقی پرفشار در فاصله های ۱۲۰ کیلومتری (۷۵ مایل) از هم و در کنار مراکز خدماتی جاده ای قرار خواهند گرفت. هر ایستگاه شارژ، ظرفیتی ۳۵۰ کیلوواتی خواهد داشت و مهمتر آنکه به میزان قابل توجهی زمان شارژ خودرو ها را به نسبت دستگاه های موجود کاهش خواهد داد. 

به گفته ی مایکل هایش مدیر اجرایی شرکت تازه تاسیس، این شبکه ی شارژ برقی فشار بالا در اروپا نقشی اساسی در ایجاد بازارهای جدید برای خودرو های برقی خواهند داشت. همچنین، هایش اعلام کرده است که نخستین ایستگاه های شارژ قابلیت پرداخت پول به صورت دیجیتال   را فراهم می آورد. 

همچنین، قرار است که ۱۰۰  ایستگاه شارژ برقی تا سال ۲۰۱۸ در سراسر اروپا احداث شود و تا سال ۲۰۲۰ تعداد آن به ۴۰۰ ایستگاه برسد.

باید خاطر نشان ساخت که ترس رانندگان خودروهای برقی از اینکه خودروهایشان توانایی رسیدن به مقصد را نداشته باشد از عواملی بوده است که باعث شده رانندگان خودروهای بنزینی و دیزلی، خودروهای برقی را جایگزین خودروهای خود نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
یک جوری نوشته شده بور انگار در ایران قراره اجرا بشه !!!!!!!!!!!!!!!تا زمانی که دو شرکت ایران خودرو و سایپا هستن و منافع انها ایجاد می کنه اجازه ورود ماشینهای برقی رو به مسئولین نمیدن مثل بقیه کارهشو که ریش وقیچی دست خودشون است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل