بازدید 30437
حاشیه

ریختن ادرار روی پودرسفید خط دروازه برای دفع طلسم!

بعد از آن تیم گل‌گهر سیرجان دو بار توپ را به تیر دروازه خونه‌به‌خونه زد و تیم سیرجانی دو تک به تک با دروازه‌بان را هم از دست داد. من مطمئن شدم که توپ‌جمع‌کن‌ها درست گفته‌اند. پس از آن یکی از توپ جمع‌کن‌ها پیشنهاد داد که با ریختن ادرار، طلسم آنها را باطل کنم
کد خبر: ۷۴۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 03 November 2017
 بحث های مربوط به جادوگری و استفاده از طلسم در فوتبال ایران بالا گرفته است و مشخص نیست چه زمانی مسوولان مربوطه می خواهند با این پدیده شوم مبارزه کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حاشیه بازی گل‌گهر سیرجان و خونه‌به‌خونه بابل در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، صحبت‌هایی مبنی بر ریخته شدن مایعی مجهول در دروازه‌های ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان در رسانه ها منتشر و حتی عکس‌هایی در این خصوص در فضای مجازی پخش شد.
مسئول آبیاری چمن ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان در پاسخ به دلیل ریختن مایع مشکوکی روی خط دروازه تیم حریف مدعی شد که برای دفع طلسم تیم خونه‌به‌خونه بابل، اقدام به ریختن ادرار درون دروازه این تیم کرده است!!

ریختن ادرار روی پودرسفید خط دروازه برای دفع طلسم!

علی گوینی، مسئول ورزشگاه امام علی(ع) دراین باره اظهار داشت: ابتدا به من گفتند یک نفر که خودش را عکاس تیم خونه‌به‌خونه معرفی کرده، پودر سفیدی را روی خط دروازه تیم‌شان ریخته است. من با توجه به گفته آنها، این موضوع را بررسی کردم که صحت داشت. مجبور شدم آن فرد را به پشت نرده‌های ورزشگاه راهنمایی کنم.

وی افزود: بعد از آن تیم گل‌گهر سیرجان دو بار توپ را به تیر دروازه خونه‌به‌خونه زد و تیم سیرجانی دو تک به تک با دروازه‌بان را هم از دست داد. من مطمئن شدم که توپ‌جمع‌کن‌ها درست گفته‌اند. پس از آن یکی از توپ جمع‌کن‌ها پیشنهاد داد که با ریختن ادرار، طلسم آنها را باطل کنم. آن چند توپ‌جمع‌کن شاهد این اتفاقات هستند که کسی که خودش را عکاس معرفی کرده بود، پودر سفید را ریخت.مسئول ورزشگاه امام علی (ع) با بیان اینکه ارتباطی با باشگاه گل‌گهر ندارد، خاطرنشان کرد: من فقط مسئول آبیاری چمن و درهای ورودی و خروجی ورزشگاه هستم. آنها یک دعا هم در دروازه تیم خود گذاشتند که آن را بیرون آوردیم!

وی همچنین در بخشی از گفت‌وگوی خود در مورد درگیری با خبرنگار سیرجانی توضیح داد: حضور خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی طبق قانون در صورتی مجاز است که کارت خبرنگاری به همراه داشته باشند و همچنین در صورت عدم ارائه کارت خبرنگاری، من وظیفه خودم را انجام داده و مانع ورود خبرنگار بدون کارت خبرنگاری می‌شوم. پس از آن نیز یک خبرنگار ابتدا به صورتم سیلی زد و من هم برای دفاع از خودم با وی درگیر شدم.

محمودی سرپرست تیم بابلی هم با اشاره به اتفاقات دیدار خونه به خونه مقابل گل گهر در سیرجان گفته است: در این خصوص به کمیته اخلاق شکایت می کنیم و مستندات را هم به آنها تحویل می دهیم. امیدوارم آنها همراه با رسیدگی به سر و وضع بازیکنان و مسئله روز فوتبال ایران یعنی قلیان کشیدن فوتبالیست ها به ورود سحر و جادو به فوتبال که البته در لیگ دسته اول پررنگ تر است، ورود کرده و جلوی قضایا را بگیرند تا بیشتر از این آبروی فوتبال ایران در محافل بین المللی نرود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
سلام
این چرت و پرت ها چیز در این کشو مطرح میکنید
یه نفر سوم کم بود که بیاد طلسم این دوتا رو باطل کنه :)))))))))
چه ملت احمقی داریم !وای
پاسخ ها
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
تو احمقی که به همه توهین میکنی! این ملت بدبخت رو چکار داری
این خرفات چیه سوما و عمر خربین بیارد تا 10گل از رو همین خط بزنند.رونالدو و مسی هم لازم نیست
ادرار برای رفع طلسم! چه هیجان انگیز!!
بایدادرارومیریختن روی سراونیکه پودروریخته.
پول مردمو دارن می دن به همین فوتبالیستها !!!!! بعبارت دیگر شما مالیات میدی ، با مالیاته شما فوتبالیستها سوار ماشینه 400 میلیونی می شن ، سطح سوادش هم در حد همین ریختن پودر و ادرار تو دروازه هستش.
تا احمق در جهان هست ، هفت خط در نمی ماند!
آقای نکونام از شما بعیده
عزیزمن خرافات نیست
یکی از اقوام ما به خدمت سربازی نمی رفت وهرکاری کردند
قبول نمی کرد اصلا وحشت داشت بالاخره به نزد دعا نویس رفتند و 200هزار تومان دادند و گفت که من طلسم ان نوشتم وپدر هماندافا باید به کفش های پسرش ادار کنه بدون اینکه کسی و پسرش بفهمد این را کرد و دو ساعت پس از ادرار کزدن با میل خود به پادگان رفت و خدمت را تمام گرد
پاسخ ها
احمدپور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
حتما متصدی شد توی توالت
با عرض شرمندگی من امتحان کردم وحالا متاسفانه یا خوشبختانه جواب گرفتم
این درست است ..............زیرا کلا باید همین کار با این فوتبال نوظهور که بلد نیستند بازی کنند کرد ...........................
هجی مجی لا ترججییی... تابناااک با این موضوع کاار ندااااشته باااش و گرنه سنگ میششیییی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل