بازدید 4276
فوتبال جهان

تحقیر رئال مادرید درلندن در شب توفان انگلیسی ها

کریستیانو رونالدو در دقیقه 80 یکی از گل‌های خورده را برای رئال مادرید جبران کرد اما این گل برای فرار کهکشانی‌ها از شکست سنگین در خانه تیمی که دو هفته پیش در مادرید هم از پس آن برنیامدند، کافی نبود.
کد خبر: ۷۴۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 02 November 2017
پرونده هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باشکست سنگین رئال مادرید درخانه تاتنهام و پیروزی منچسترسیتی در خانه ناپولی بسته شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای شب دوم از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب 7 دیدار در گروه‌های پنجم تا هشتم برگزار شد که در مهمترین آنها رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در گروه H و در خانه تاتنهام، ورزشگاه ومبلی با نتیجه سنگین 3 بر یک تن به شکست داد.

تحقیر رئال مادرید درلندن در شب توفان انگلیسی ها

دو گل اول این بازی را دله آلی در دقایق 27 و 56 و سومین گل را کریستین اریکسن در دقیقه 65 برای تاتنهام به ثمر رساندند. کریستیانو رونالدو در دقیقه 80 یکی از گل‌های خورده را برای رئال مادرید جبران کرد اما این گل برای فرار کهکشانی‌ها از شکست سنگین در خانه تیمی که دو هفته پیش در مادرید هم از پس آن برنیامدند، کافی نبود. با این نتیجه تاتنهام 10 امتیازی و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. رئال مادرید هم با 7 امتیازی قبلی‌اش در رده دوم باقی ماند.

در دیگر بازی این گروه اما روند ناکامی‌های بوروسیا دورتموند آلمان با قبول تساوی خانگی یک بر یک برابر آپوئل نیکوزیای قبرس ادامه پیدا کرد تا احتمال صعودش به مرحله حذفی کمتر از قبل شود. در این بازی رافائل گوئریرو در دقیقه 29 برای دورتموند و مایکل پوته در دقیقه 51 برای آپوئل گلزنی کردند. دورتموند و آپوئل با این نتیجه هر دو 2 امتیازی شدند اما به حسب تفاضل گل (دورتموند منفی 4 و آپوئل منفی 6) به ترتیب در رده‌‌های سوم و چهارم جدول گروه H‌ قرار دارند.

بازی حساس دیگر شب دوم هفته چهارم لیگ قهرمانان میان تیم‌‌های ناپولی و منچسترسیتی در ایتالیا بود، دو تیمی به داشتن سبک‌های مشابه و ارائه بازی‌‌های چشم‌نواز معروف هستند. این بازی را منچسترسیتی با نتیجه 4 بر 2 به سود خود به پایان رساند تا 12 امتیازی شود و به عنوان اولین تیم از گروه F صعود کند. ناپولی اما با 3 امتیازی که از قبل داشت در رده سوم گروه باقی ماند و کارش برای صعود سخت شد.

سرخیو آگوئرو

در این مسابقه نیکلاس اوتامندی در دقیقه 34، جان استونز در دقیقه 48، سرخیو آگوئرو در دقیقه 69 و رحیم استرلیگ در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای منچسترسیتی گلزنی کردند و لورنزو اینسینیه در دقیقه 21 و ژورگینیو در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی گل‌های ناپولی را به ثمر رساندند. در دیدار دیگر این گروه، ‌شاختار دونتسک اوکراین با نتیجه 3 بر یک بر فاینورد هلند غلبه کرد تا با 9 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد. فاینورد هم بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در گروه E نیز لیورپول با نتیجه 3 بر صفر بر میهمانش ماریبور اسلوونی غلبه کرد تا با 8 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. محمد صلاح در دقیقه 49،‌امره جان در دقیقه 64 و دانیل استوریج در دقیقه 90 گل‌های لیورپول را زدند. در این بازی جیمز میلنر در دقیقه 53 یک پنالتی لیورپول را به هدر داد. سویا در دیگر بازی این گروه با نتیجه 2 بر یک میهمان خود اسپارتاک مسکو ‌را شکست داد تا با 7 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.کلمنت لنگلت در دقیقه 30 و اور بانگا در دقیقه 59 برای سویا و زه لوئیز در دقیقه 78 برای زسکا گلزنی کردند.
در جدول گروه E پس از لیورپول و سویا، اسپارتاک مسکو با 5 امتیاز و ماریبور با یک امتیاز سوم و چهارم هستند.

و اما در تنها بازی گروه G نیز پورتوی پرتغال در خانه با نتیجه 2 بر یک بر لایپزیگ آلمان غلبه کرد و با 6 امتیاز در رده دوم جدول پس از بشیکتاش 10 امتیازی قرار گرفت. لایپزیگ 4 امتیازی و موناکوی 2 امتیازی در رده‌های سوم و چهارم جدول این گروه قرار دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار