بازدید 55696
هزار و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مسعود رجوی زنده است !/قاضی پور سند رو کرد،بقایی اولتیماتوم داد/درخواست باهنر از ناطق نوری/ پاسخ محسن آرمین به اظهارات سردار نجات

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند:جزئیات بررسی مدرک تحصیلی رئیس جمهور در مجلس/تکلیف سید حسن نصرالله، برانکو و شفر چیست؟/گزارش یونسی به رئیس‌جمهور درباره "سپنتا نیکنام" و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۴۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 31 October 2017
محمد آرمان صدر _ تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. 
 

قاضی پور سند رو کرد

نادر قاضی پور در خصوص پرونده بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم گفت: باید توجه کرد روزی که در صحن علنی مجلس اظهار کردم که یک دکل نفتی مفقود شده است خیلی ها به بنده خندیدند و عنوان کردند که مگر دکل نفتی چوب کبریت است که مفقود شود اما مقرر شده در سوم آذرماه سال جاری به پرونده دکل نفتی در شعبه 1066 دادگستری رسیدگی شود.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال 91 نیز در صحن علنی مجلس در ارتباط با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به نیویورک تذکری مطرح کردم و شکایتی در قوه قضائیه به ثبت رسید و در این شکایت تاکید شد اعضای خانواده مسئولان ریاست جمهوری برخلاف قانون نیز در سفر حضور داشتند.قاضی پور در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: شکایت مربوط به سفر خانواده های اعضای هیات دولت دهم به نیویورک در کمیسیون اصل 90 مجلس و قوه قضائیه در حال بررسی است.وی گفت: اگر مصلحت نظام مطرح نبود اسناد پرونده تخلفات آقای بقایی را پیش تر افشا می کردم و به دلیل اینکه خود را سرباز نظام می دانم برای حفظ آرامش در این خصوص خویشتن داری کردم و اگر آقای بقایی احساس می کند به او تهمت زده ام ایشان می تواند علیه من در دادگاه شکایت کند تا در آنجا پاسخگوی شکایت او باشم.وی ادامه داد: به دلیل موضوعات مرتبط با مسائل امنیت ملی، بنده نمی توانم تمامی اسناد مربوط به پرونده تخلفات آقای بقایی را منتشر کنم و اگر آقای بقایی علاقه دارند که اسناد مربوط به تخلفات خود را مشاهده کند بهتر است ایشان به دفتر بنده در مجلس مراجعه کند.قاضی پور تصریح کرد: وکیل آقای بقایی نیز اعلام کرده است که حرف های قاضی پور را جدی نگیرید، باید به ایشان اشاره کنم شما یک حقوقدان هستید و بنده نیز حدود 10 سال در مجلس سابقه نمایندگی مردم را برعهده دارم بنابراین اظهاراتم بر پایه مدارک است و شما نیز مستندات پرونده را دادگاه مشاهده کرده اید.وی ادامه داد: شاکی پرونده آقای بقایی دیوان محاسبات کشور، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نهاد ریاست جمهور است و پرونده مذکور دارای 5 شاکی است.قاضی پور گفت: آقای بقایی به جای اینکه به بنده بگوید اسناد تخلفات را منتشر کن، بهتر است به دادگاه مراجعه کند تا اسناد پرونده را آنجا مشاهده کند.

رکوردشکنی ایرانیان در اینستاگرام ترامپ
 
استفاده ترامپ ازیک عبارت جعلی بجای خلیج فارس باعث شدایرانیان باقراردادن بیش از4میلیون کامنت اعتراضی دراینستاگرام رکوردشکنی کنند.

جزئیات بررسی مدرک تحصیلی رئیس جمهور در مجلس
 
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر گزارش بررسی مدرک رئیس جمهور باید در مجلس مطرح شود. اگر رای آورد برای انجام تحقیق و تفحص به کمیسیون باز می‌گردد؛ اگر هم رد شد بایگانی خواهد شد.محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارشی که وزارت علوم قرار بود درباره مدرک رئیس جمهور به مجلس ارایه دهد گفت: در این مورد یک گزارش تحقیق و تفحص به مجلس رسیده بود که به جز مورد مدرک آقای روحانی ۱۰ مورد دیگر نیز در این گزارش بود. اما هنگام رای گیری در کمیسیون، این گزارش رای نیاورد. در حال حاضر این گزارش باید در صحن علنی مجلس نیز مطرح شود اگر رای آورد برای انجام تحقیق و تفحص به کمیسیون باز می‌گردد؛ اگر هم رد شد بایگانی خواهد شد/خبرگزاری دانشجوl

درخواست باهنر از ناطق نوری
 
محمدرضا باهنر ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود با رسانه‌ها در محل دفتر جام در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره آینده فعالیت سیاسی حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری اظهار کرد: من همواره در محافل خصوصی و از طریق رسانه‌ها از آقای ناطق خواسته‌ام که به فعالیت‌های سیاسی بازگردند البته بعضی‌ها احتیاط می‌کنند و می گویند به شرطی که ایشان به نفع اصولگراها کار کنند، بازگردند اما من این مسئله را قبول ندارم. خاستگاه آقای ناطق اصولگرایی است و جناح‌ها هر قدر که لیاقت داشته باشند از حضور ایشان استفاده می‌کنند.وی افزود: ایشان در صحبت‌هایشان به من می‌گویند که من احساس تکلیف شرعی نمی‌کنم که به صحنه بیایم اما من بازهم از آقای ناطق درخواست می‌کنم که احساس تکلیف شرعی کنند و تشریف بیاورند و بدانند که ما و امثال ما هیچ شرط و شروطی برای ایشان نداریم. البته در مسئله ریاست جمهوری جمع بندی ایشان حمایت از آقای روحانی بود که آن را اعلام کردند و استدلالشان هم برای استعفا از دفتر بازرسی مقام معظم رهبری این بود که مواضع سیاسی با کار در دفتر آقا همخوانی ندارد.

گزارش یونسی به رئیس‌جمهور درباره "سپنتا نیکنام"
 
مشاور دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی درباره واکنش وی درخصوص وضعیت سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد گفت: یونسی پس از اظهار‌نظر شورای نگهبان به رئیس‌جمهور گزارش دقیقی پیرامون وقایع و اتفاقات بوجود آمده درباره عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر، ارائه داد.سعید زارع درباره اقدامات علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، دربراه مساله سپنتا نیکنام گفت: آقای یونسی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور، یکی از مسئولان دولتی بود که هنگام طرح این موضوع از طرف دولت تدبیر و امید، اعلام موضع کرد.وی ادامه داد: آقای یونسی پس از اینکه مساله سپنتا نیکنام وارد مرحله جدیدی شد تاکید داشت که این موضوع هرگز نباید سیاسی شود و به همین علت خودشان موضع‌گیری علنی نداشته‌اند.مشاور دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها تاکید کرد: درست است که آقای یونسی اظهارنظری نداشتند اما اقداماتی انجام دادند که نمی‌توان آن را رسانه‌ای کرد.
وی ادامه داد: آقای یونسی پس از اظهار‌نظر شورای نگهبان به رئیس‌جمهور گزارش دقیقی پیرامون وقایع و اتفاقات بوجود آمده درباره عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر، ارائه داد. /ایلنا

 «احسان مازندرانی» آزاد شد
 
«احسان مازندرانی» مدیرمسوول اسبق روزنامه فرهیختگان - دقایقی پیش از زندان آزاد شد. هوشنگ پوربابایی اعلام کرد: دقایقی پیش مطلع شدم موکلم پس از اتمام دوران محکومیت‌اش از زندان اوین آزاد شده است.

 پاسخ محسن آرمین به اظهارات سردار نجات
 
پاسخ محسن آرمین به اظهارات سردار نجات محسن آرمین به اظهارات سردار نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه درباره سابقه خود پاسخ داد.سردار نجات روز گذشته در گفتگو با تسنیم در خصوص اینکه چرا محسن آرمین سابقه بازجویی خود را منکر می شود، گفت: اینکه کسی که در بند 209 بوده افتخار است چراکه با گروهکی‌ها و تروریست‌ها برخورد کرده است. اگر کسی امروز آن را انکار می‌کند می‌خواهد بگوید من مخالف برخورد با منافقین بودم! البته ما خوشحال می‌شویم که امثال ایشان که کمکی به انقلاب نکردند، صف خود را از انقلابیون جدا کنند لیکن بر خلاف ادعای ایشان اتفاقا ایشان جزو بازجوهای بند 209 بودند حالا اگر پشیمان شده‌اند مربوط به خودشان است.محسن آرمین اما امروز در واکنش به اظهارات سردار نجات گفت: «درباره بازجویی و اقدام به شیوه ساواک و... هرچند قبلا هم یکی دو بار توضیح داده‌ام و نیازی به توضیح نمی‌بینم، عرض می‌کنم که بنده هیچ‌گاه عضو وزارت اطلاعات، ‌نهادهای اطلاعاتی و امنیتی یا دادستانی نبوده‌ام. در سال ۶۰ هم‌زمان با اعلام جنگ مسلحانه از سوی مجاهدین خلق بنده به همراه جمعی دیگر از اعضای سازمان برای کمک به سپاه برای مبارزه با مجاهدین خلق به سپاه رفتیم. کمتر از یک‌سال عضو پیمانی سپاه بودم. اما از آنجا که اولا امام دستور داده بودند که اعضای گروه‌های سیاسی میان سپاه و عضویت حزب و گروه خود یکی را انتخاب کنند و ثانیا گرایش و علاقه من به کارهای فکری و سیاسی بود و نه نظامی و اطلاعات و ثالثا در طول این مدت شاهد مسائلی بودم که ترجیح می‌دهم درباره آن سخنی نگویم، به همکاری خود با سپاه پایان دادم و به فعالیت‌های فکری و سیاسی خود ادامه دادم».

مسعود رجوی زنده است
 
دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان این‌که« 70 نفر از گروهک منافقین از بدنه آن‌ها جدا شده‌اند»، خاطرنشان کرد: به عقیده من این شبکه نفاق در داخل آلبانی دفن خواهد شد.وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که ترکی الفیصل در اجلاسی که در پاریس برگزار شد، واژه مرحوم را برای مسعود رجوی استفاده کرد، آیا اسنادی برای مرگ او در دست است؟ گفت: مسعود رجوی قطعا زنده است. شبکه نفاق می‌خواهد به دو دلیل رجوی را کشته شده نشان دهد؛ یکی این‌که ایران و عراق از طریق اینترپل حکم جلب او را به دلیل کشتارش در منطقه و به ویژه در این دو کشور گرفته‌اند. دلیل دوم این‌که این گروهک می‌خواهند چهره جدید و دموکراسی‌خواه از خود به دنیا نشان دهند که این امر با وجود چهره‌ای مثل رجوی امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین می‌خواهند او را مرده نشان دهند.

اولتیماتوم بقائی به قاضی پور
 
حمید بقائی امشب در کانال تلگرامی اش مهلتی که به قاضی پور داده بود را تمدید کرد:آقای قاضی بور تا ساعت 15 امروز بوقت تهران به شما فرصت دادم برای اینکه ثابت کنید فرزند خلف پدرتان هستید مدارک مربوط به ادعاهای خود از جمله کشف مقادیر زیادی پول و سکه در منزل بنده، تحویل چندین میلیون یورو و دلار بابت اجلاس سران کشورهای اسلامی در سال 1392 به اینجانب (البته  اجلاس مزبور در سال 1376 و 16 سال قبل از سال 92 برگزار شده است)، و پرداخت 300 میلیارد تومان به موسسه خانه ایرانیان را منتشر نمائید که نتوانستید مدرکی جور کنید!
اما بنظر می رسد خیلی تحت فشار روحی هستید و به همین خاطر حاضرم برای رضای خدا فرصت دیگری به شما بدهم و تا فردا ساعت 12 ظهر بوقت تهران مهلت جنابعالی را تمدید نمایم . بدیهی است بعد از گذشت این مدت زمان مهلت دیگری در کار نخواهد بود.

کانال شخصی حمید بقایی

محصوران هر کس را که بخواهند می‌توانند ببینند
 
 

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت در خصوص این که مسئله حصر چه زمانی رفع می‌شود؟ گفت: زمانی که دلیل وقوعش حل شود؛ این اتفاق بعد از انتخابات ۸۸ رخ داده است. وی با بیان اینکه واژه حصر واژه درستی نیست و این آقایان مد نظر شما در حصر نیستند، ادامه داد: آنها هر کس را که اراده کنند می‌توانند ببینند، کما این‌که اخیرا آقای کروبی درخواست کردند آقای دوستی را ببینند و این انجام شد./انتخاب

نفی سبیل برای کفار است نه اهل کتاب
 
 

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی فاضل میبدی با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی اقلیت‌ها در جمهوری اسلامی ایران شهروند این کشور محسوب شده و حقوق یکسانی با دیگران دارند،‌ اظهار کرد: همانطور که مسلمانان حق دارند در انتخابات کاندید شوند، اقلیت هم این حق را دارد. نمی‌توان اقلیت‌ها را که جزء شهروندان کشور محسوب می‌شوند از حق اجتماعی خود محروم کرد. این استاد حوزه درباره استدلال شورای نگهبان مبتنی بر قاعده نفی سبیل در موضوع سپنتا نیکنام تصریح کرد: نفی سبیل برای کفار است نه اهل کتاب،‌ آن هم کفار صدر اسلام که با پیامبر می جنگدیدند. در حال حاضر مدیریت یک کافر شرعا و قانونا بدون مشکل بوده و اعمال مدیریت کافر بر مسلمان در کارهای تخصصی هیچ اشکالی ندارد. زیرا در کارهای تخصصی نمی‌توان براساس ایدئولوژی اقدام کرد، البته چنین فرد کافری که در امور تخصصی بر مسلمانان مدیریت می‌کند نمی‌تواند اعمال عقیده داشته باشد./ایسنا

مطهری از پاسخهای وزیر دادگستری درباره حصر قانع نشد
 
 

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که آقای مطهری از پاسخ های وزیر دادگستری درباره دلایل حصر موسوی و کروبی و برگزار نشدن دادگاه قانع نشد و به همین دلیل سوال به صحن علنی ارجاع شد. حجت الاسلام حسن نوروزی اظهار داشت: وزیر دادگستری برای پاسخ به سوالات نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد. وی افزود: آقای مطهری دو سوال را از وزیر دادگستری مطرح کردند، سوال اول ناظر بر دلایل حصر موسوی و کروبی بود مبنی بر اینکه آنها از سال ۸۹ در بازداشت و حصر هستند و هنوز دادگاهی برای آنها برگزار نشده است. بعد از توضیحات آقای آوایی در این باره آقای مطهری از پاسخ ها قانع نشد و قرار شد سوال برای رسیدگی در صحن علنی به هیات رییسه ارجاع شود. نوروزی ادامه داد: سوال دیگر در مورد هنگامه شهیدی و امیر حکیمی بود مبنی بر اینکه علت زندانی بودن خانم هنگامه شهیدی چیست که وزیر اینگونه پاسخ داد که برای ایشان وثیقه صادر شده و اکنون آزاد هستند. در این باره آقای مطهری از پاسخ قانع شد. وی اضافه کرد: سوال آقای مطهری در مورد امیر حکیمی مبنی بر این بود که امیر حکیمی به عنوان زندان امنیتی و دو تابعیتی حکم اعدام داشته و در جریان برجام آزاد شده است. او بعد از آزادی علیه جمهوری اسلامی ایران شکایت کرده و به دلیل این شکایت حدود ۶۰۰ میلیون دلار ایران محکوم شده است. سوال این است که چرا یک فردی زندانی و بعد اینگونه آزاد می شود و چرا تحقیقات لازم صورت نمی گیرد؟ نوروزی گفت که قرار شد وزیر دادگستری در این رابطه تحقیقات بیشتری انجام داده و توضیحاتی به آقای مطهری داده شود لذا از این پاسخ قانع نشد ولی اعلام نظر منوط به توضیحات بیشتر شد./ایسنا

سوال چالشی از آقایان یزدی و جنتی: تکلیف سید حسن نصرالله، برانکو و شفر چیست؟
 
 

اطلاعات در یادداشتی به قلم محمدجوادحجتی کرمانی نوشت: قصد نداشتم در زمینه مشکلی که آقایان یزدی و جنتی به نام شورای نگهبان به وجود آورده‌اند، باز سخن بگویم اما تلفن برادر عزیز، آقای حمید یزدان‌پرست نویسنده و پژوهشگر گرامی، مرا بر آن داشت که در این زمینه باز سخن بگویم.  آقای یزدان‌پرست یک مورد مهم را تذکر داد که مصداق کامل «سلطه»ی ادعائی آقایان است و آن مربی‌گری مربیان خارجی و غیرمسلمان ـ منجمله دو مربی خارجی غیرمسلمان کنونی تیمهای پرسپولیس و استقلال است (برانکو و شفر) که شورای نگهبان طبق وظیفه و مسئولیت «شرعی» و «قانونی» خود باید اعلام کند که استخدام مربیان خارجی غیرمسلمان بر تیم‌های ورزشی مسلمانان، حرام و غیرشرعی است و تأکید و تصریح کنند که هرکس در برابر حرف ما که می‌گوئیم سلطه این مربیان خارجی بر ورزشکاران مسلمان حرام و غیرشرعی است بایستد و حرف ما را قبول نکند در برابر نظام ایستاده است و اگر هم کسی مثل آقای مجید انصاری بگوید من می‌خواهم با یکی از آقایان در این باره مناظره کنم، بفرمایند چون مسئله شرعی و حقوقی است قابل مناظره نیست! در شماره گذشته به آقای یزدی گفتم شعری نگوئید که در قافیة آن فرو بمانید!… در ادامه آمده است؛ و اما تلفن آقای یزدان‌پرست ذهن مرا متوجه به مطلب دیگری کرد که به ایشان گفتم و آن این بود که در مورد لبنان که رئیس جمهورش، مسیحی است، آقایان یزدی و جنتی و اعضای شورای نگهبان چه نظری دارند؟ آیا طرفداری سیدحسن نصرالله و حزب‌الله لبنان از ریاست جمهوری میشل عون مسیحی خلاف شرع بوده و هست؟ صریحاً بفرمائید! شما که دیواری کوتاه‌تر از «سپنتا» پیدا نکرده‌اید در این مورد صریحاً توضیح دهید…

اجرای کاتسا یعنی نقض برجام
 
 

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به احتمال اجرای قانون کاتسا (قانون جامع تحریم های ایران، روسیه و کره شمالی) از امروز توسط آمریکا اظهار داشت: این  قانون درصورت اجرایی شدن نقض صریح برجام است و جسم و روح برجام را با هم از بین می برد. علاوه بر اینکه این قانون مخالف نص صریح برجام است، با بخش هایی از برجام هم که تاکید می کند کشورهای دخیل در توافق هسته ای باید با حسن نیت در جهت اجرای کامل آن تلاش کنند، مغایرت دارد.ذوالنور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید در مقابل این مسئله اقدام متقابل و متناسب کند، گفت: در قانون اقدام متقابل و متناسب دولت ایران در اجرای برجام که مهرماه ۹۴ به تصویب رسید، دولت مکلف به اقدام متقابل در صورت نقض برجام شده، اما مصادیق آن ذکر نشده و در واقع، یک حالت آتش به اختیار به دولت داده شده است./مهر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۲۱
قاضی پور همون ادمی هست که در مورد زن ها اون حرف های سخیف رو میزد. میگه من ده سال نماینده ی مجلس بودم پس حرفم سندیت داره! چه ربطی داره؟ بعدش میگه چون مصلحت نظام در میونه سند ارائه نمی کنم. مصلحت درکاره یا سند ندارید؟ چه مصلحتی بالاتر از رو کردن مفسدین؟ اگر دلیلی بر تخلف بقایی دارید و بنا به مصلحت خود ساخته رو نمی کنید شما خود گناه کارید
درود به شرف اقای کرمانی
دم جناب میبدی گرم.
« سوال چالشی از آقایان یزدی و جنتی: تکلیف سید حسن نصرالله، برانکو و شفر چیست؟

اطلاعات در یادداشتی به قلم محمدجوادحجتی کرمانی نوشت: ... »

عجب سوال چالشی خفنی.
ذوق مرگ نشی یه موقع!؟
کشور لبنان دارای اکثریت مسلمان و شیعه نیست که قاعده نفی سبیل بر اون صدق کنه.
در ضمن مربی و متخصص خارجی برای شما کار می کند اون هم در یک حوزه فنی و با شرایط شما و این به معنای ولایت تام و تمام بر شما نیست.
پاسخ ها
محمد ب
| United States of America |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
برآوردی که مردم لبنان را از نظر دین بررسی می‌کند بطور تقریبی بصورت زیر است:

۵۹٫۷٪ مسلمان
27% مسلمان اهل سنت و 32.7٪ مسلمان شیعه لبنان

۳۹٪ مسیحی
۲۱٪ مارونی/ ۸٪ ارتودکس یونانی/۵% دروزی/۵٪ کاتولیک یونانی
۱٫۳٪ پیروان ادیان دیگر
متاسفانه بايد به حال خودمان گريه كنيم. يا اينكه از متوليان أمور گله كرد.
ظاهرا اين آقاي بقائي مشكل افكاري دارند. اينگونه التيماتوم وزمان گذشتن. درحالي خود به تمام اين اتهامات هم در دوران مسؤوليت. وهم تكرار ان در دادگاه اخير آگاه هستند.
متاسفم كه چرا مسؤولين مملكت در اين مدت هشت سال ايشان را تحمل كردند.
اقای حجتی درود بر شما
جدا من هم دوست دارم آقای قاضی پور مدارک مستندی درباره خودش ارائه بده
مسئولای ما عادت کردند آسمون ریسمون ببافند . مدرک داری رو کن.
مصلحت نظام به چند میلیارد اختلاص دانشگاه و ... چه ربطی داره
چرا متن یادداشت آقای بقایی را روبه صفتانه ومزورانه سانسور کرده اید، عرض خود می برید و زحمت ما می دارید، بزرگ ترین ویژگی بر حق بودن، رسواکنندگی است، خود را بیش از این در این ورطه رسوایی غرق نکنید .
قاضی پور چطور اسناد دادگاه را منتشر کرده؟؟مگر جرم نیست؟؟
سلام دوستان رچوی صد در صد مرده ترکی فیصل واقعیت رو گفت که با دستپاچگی منافقین همراه خیلی پیش خبر سرطانش انعکاس محدودی در رسانه های خارجی ذاشت (سرچ کنید بیماری م..رجوی )الان مدتها است ریغ مرگ را سر کشیده الان باید فکری برا این گیس بریده کرد
این حقیر بی سواد نظر جناب دانشمند محقق و ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی فاضل میبدی دم عزه را به آیات زیر از کلام الله مجید جلب می نمایم:
1- آیه اول سوره مباره بینه
2- آیه 29 سوره مبارکه بقره
از قضا در اولی تعریف کفار آمده است و در دومی درباره اهل کتاب و جایگاه اجتماعی آنها در جامعه اسلامی صحبت شده است.
لطفا با سیاسی کاری دین خدا را زیر پا نگذارید و به جای تشویش اذهان عمومی اجازه دهید نظام از طریق سازو کارهای قانونی این قضیه را حل کنند.
خب حالا مهلتی که بقایی داده تموم بشه چی کار می خواد بکنه!!!!!!
یکی از این اقای علی مطهری بپرسه که ایا همه مشکلات مردم و قشر ضعیف و گرفتار ،گرفتاریهای تولید کنندگان و تعطیلی کارگاه ها، معضلات اجتماعی ،اختلاسهای چندین میلیاردی ،بیکاری جوانان ،حیف و میل بیت المال توسط مدیران دولتی و... ..واقعا موضوع حصر و مسائل حاشیه ای است . ایا وظیفه نمایندگی اینه که علی اقا پیش گرفته
احسنت برآقای حجتی کرمانی/حقا خوشحالم ازاینکه درقبل از انقلاب که ایشان به همراه مقام رهبری درایرانشهر تبعیدبودند برادرشهیدم و دیگربرادرم ازمرکز استان به دیدارشان رفته وضمن همیاری بهشان کمک نمودند
درود بر بقایی
من مطمئنم .... اگر یکی از اقلیت های دینی برای ریاست جمهوری آینده کاندید شود 70 درصد مردم به ایشان رای میدهند .....خودتون هم میدونید برای چی ......
درودبرفاضلی میبدی ونماینده شجاع وبرحق ملت آقای مطهری
این اقای سپنتا را فقط زردشتی ها رای نداده اند بلکه مردم مسلمان یزد هم به او داده اند ضمنا این مملکت مشکلات مهمتری دارد به انها بپردازید
ملاک باید عملکرد افراد و توانمندی شخص باشد آیا اگر غیر مسلمان بتواند اقامت موثری بنفع کشور و یا شهر خود انجام دهد که مسلمانان هم از آن بهرمند شوند و منافع ملی هم لحاظ شود اشکال دارد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی