بازدید 4350
گزارش بازی

برانکو با کمک دایی و پرسپولیسی فراری،صدر را پس گرفت

علی دایی که روی اشتباهات سریالی و عجیب خط دفاعی تیمش نیمه اول را با دو گل به حریف واگذار کرده بود، علیرغم در اختیار داشتن توپ و میدان در نیمه دوم نتوانست به دروازه بیرانوند آسیبی برساند
کد خبر: ۷۴۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 31 October 2017
دومین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه تختی آغاز شد و تیم‌های سایپا و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. 

به گزارش تابناک ورزشی، محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع سایپا در دقیقه 21 به اشتباه گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند و در ادامه علی علیپور در دقیقه 28 برتری سرخپوشان را دو برابر کرد.پرسپولیس با این برد 23 امتیازی شد و با اختلاف یک امتیاز بیشتر نسبت به پارس جنوبی در صدر جدول ایستاد.پرسپولیس در نیمه دوم توانست از دو گل برتری خود به خوبی استفاده کرده و همچون بازی با استقلال با سازماندهی مناسب دفاعی مانع از شکل گیری حملات حریف شود.

برانکو با کمک دایی و پرسپولیسی فراری،صدر را پس گرفت

بازگشت سیدجلال حسینی به خط دفاعی این تیم بار دیگر باعث شد تا آنها بتوانند برابر حریفان گلی دریافت نکنند تا تاثیرگذاری کاپیتان باتجربه این تیم در رهبری خط دفاعی به خوبی مشهود شود.علی دایی که روی اشتباهات سریالی و عجیب خط دفاعی تیمش نیمه اول را با دو گل به حریف واگذار کرده بود، علیرغم در اختیار داشتن توپ و میدان در نیمه دوم نتوانست به دروازه بیرانوند آسیبی برساند و شماره یک پرسپولیس نیز یک بار دیگر موفق به ثبت کلین شیت مقابل سایپا شد تا سومین بازی بدون دریافت گل خود مقابل این تیم را پشت سر بگذارد.

سایپا: محمدرضا اخباری٬ دانیال ماهینی، روزبه شاه علی دوست، محمد دانشگر، حسین کنعانی زادگان، آرش رضاوند(76، محمد سلطانی مهر)، علی قلی زاده ( دقیقه 87، حسین کامیاب)، رضا اسدی، علی شجاعی، رضا جعفری(53 محمد سلیمانی) و محمد عباس زاده
سرمربی: علی دایی
 
پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان) شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی ،محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا(محمد انصاری 72)، بشار رسن (82، محسن مسلمان)، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور ( دقیقه 78، سیامک نعمتی)
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
 
شرح گل ها
 سایپا 0 ـ پرسپولیس 1 : پرتاب اوت وحید امیری و فرار ربیع خواه از سمت چپ و پاس عرضی این بازیکن پیش از رسیدن به منطقه خطر با اشتباه عجیب کنعانی زادگان وارد دروازه اخباری شد.

سایپا 0 ـ پرسپولیس 2 : علیرضا بیرانوند با یک پاشنه بلند توپ را به محوطه جریمه سایپا فرستاد و رضا اسدی هافبک دفاعی تیم دایی با یک اشتباه توپ را در جنگ با منشا به سمت دروازه خودی فرستاد که علیپور با سرعت خود را به شش قدم حریف رساند و با کنترل توپ و یک ضربه تماشایی دومین گل تیمش را در نیمه دوم وارد دروازه سایپا کند
 
محمد حسین زاهدی‌فر داور بازی در دقیقه 43 به کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس کارت زرد داد.

دقیقه 8: پرتاب اوت بلند حسین ماهینی با خروج ناموفق محمدرضا اخباری همراه شد اما ضربه سر گادوین منشا از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 10: ارسال علی قلی‌زاده از جناح چپ پرسپولیس روی تیر  دوم  به روزبه شاه‌علی‌دوست رسید اما ضربه سر این بازیکن با برخورد به مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت. سایپایی‌ها از این کرنر بهره‌ای نبردند.

دقیقه 15: ارسال روزبه شاه‌علی‌دوست با ضربه سر در عرض بازیکن سایپا قبل از رسیدن به محمد عباس‌زاده توسط شجاع خلیل‌زاده دفع شد.

دقیقه 20: همکاری بشار رسن و صادق محرمی در سمت راست با پاس در عرض هافبک عراقی پرسپولیس به علیزاده رسید اما ضربه این بازیکن به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 21: پرتاب اوت سریع وحید امیری به محسن ربیع‌خواه رسید و سانتر در عرض و زمینی این بازیکن با اشتباه و گل به خودی محمد حسین کنعان زادگان (مدافع پیشین استقلال) تبدیل به گل نخست پرسپولیس شد.

دقیقه 28: شروع مجدد بیرانوند با ضربه سر اشتباه محمد دانشگر  و جاگیری نامناسب محمد حسین کنعانی‌زادگان همراه شد و علی علیپور در موقعیتی تک به تک دروازه سایپا را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 35: همکاری وحید امیری و حسین ماهینی در جناح چپ با سانتر مدافع پرسپولیس از داخل محوطه جریمه سایپا همراه شد که علی علیپور با بی‌دقتی یک موقعیت خوب را از دست داد.

دقیقه 40: پرتاب اوت بلند حسین ماهینی با اشتباه مجددا محمد رضا اخباری در دفع توپ به شجاع خلیل‌زاده رسید که ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه با بی‌دقتی به بیرون رفت.

دقیقه 42: سانتر بشار رسن در داخل محوطه جریمه سایپا به گادین منشا رسید که ضربه مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه48: ضربه ایستگاهی محمد عباس‌زاده با برخورد به مدافعان پرسپولیس در داخل محوطه جریمه به محمدحسین کنعانی‌زادگان رسید که ضربه مدافع سایپا با برخورد به سیدجلال حسینی به کرنر رفت. 

دقیقه 57: ارسال محمد سلیمانی از داخل محوطه جریمه پرسپولیس به شکل خطرناکی از روی سر محمد عباس‌زاده به بیرون رفت تا یک موقعیت گل خوب برای شاگردان علی دایی از دست برود.

دقیقه61: ضربه آرام علی علیپور از داخل محوطه جریمه سایپا به راحتی در اختیار محمدرضا اخباری قرار گرفت.

دقیقه 64: سانتر آرش رضاوند از سمت راست در میان مدافعان پرسپولیس با ضربه رضا اسدی به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد.

دقیقه 72: ضربه کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس با ضربه سر خطرناک جلال حسینی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83: ارسال زمینی خطرناک ربیع‌خواه قبل از رسیدن به منشا توسط مدافعان سایپا به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 88: ارسال خطرناک محسن مسلمان با ضربه سر ضرب منشا از بالای دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه 89 : ضربه سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه سایپا به شکل خطرناکی از کنار دروازه به خارج از زمین رفت.

دقیقه 1+90: محمد دانشگر به‌خاطر خطای هند با کارت زرد داور جریمه شد.

برانکو با کمک دایی و پرسپولیسی فراری،صدر را پس گرفت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار