بازدید 4874
۱

عدم اثبات ارتباط خودکشی دختراصفهانی با نهنگ آبی

کد خبر: ۷۴۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 31 October 2017
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: براساس گزارش‌های رسمی به دست آمده؛ ارتباط خودکشی نوجوانان اصفهانی با چالش نهنگ آبی اثبات نشد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدحسین ذوالفقاری (معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور) با حضور در غرفه خبرگزاری کار ایران در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، درباره بررسی‌های صورت گرفته پیرامون خودکشی 2 دختر نوجوان اصفهانی گفت: اطلاعاتی که ما داریم؛ یک سری گزارش‌های رسمی و بر مبنای اطلاعاتی بوده که عزیزانمان در پلیس فتا ارائه داده و آنچه که مسجل شده، این است که این اتفاق تلخ ارتباطی با چالش و بازی نهنگ آبی نداشته است.

وی ادامه داد: همچنین اطلاعاتی نیز از دوستان و آشنایان جانباختگان به دست آمده و مشخص شده است؛ یکی از این دونفر به طور قطع با مشکلات شخصی زندگی و خانوادگی مواجه و دیگری نیز تا حدی با برخی مشکلات دست به گریبان بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که چرا پس از وقوع این حادثه مطرح شد که علت خودکشی چالش نهنگ آبی بوده است، تاکید کرد: پاسخی که ارائه می دهم صرفاً براساس اطلاعات و گزارش‌های رسمی است؛ در مورد اینکه در گوشی تلفن همراه آنها موردی مرتبط با نهنگ آبی بوده یا خیر،  خیلی اثبات نشده و چیزی به ما رسما اعلام نشده است. تا این زمان هیچ ارتباطی بین با این اتفاق و آن بازی و چالش اثبات نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
آره درسته !
این دو تا دختر خانم داشتن روی لبه پل راه می رفتن . همینطوری
تازه توی خواب ، یهو زلزله شد یه باد خفیفی هم میآمد یکشون توی خواب داشت پرت می شد
اون یکی توی خواب اومد که اون یکی را بگیره افتادن
بحث خودکشی و غیر ه منتفی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار