بازدید 4581
۳
خبر

گلرسابق، طلب 500 میلیونی اش را به استقلال بخشید

فروزان تنها یکی از طلبکاران باشگاه استقلال است و باید ببینیم مسئولان این باشگاه می توانند با کم شدن یکی از پرونده های سنگین خود به سایر پرونده ها سر و سامان دهند یا فوتبال ایران باز هم با شوک دیگری مواجه می شود.
کد خبر: ۷۴۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 30 October 2017
محسن فروزان گلر تیم پارس جنوبی جم که مدعی است از باشگاه آبی ها 500 میلیون تومان طلب دارد، این مبلغ را به استقلال را بخشید.

به گزارش تاریخ، 30 اکتبر (دوشنبه 8 آبان ماه) آخرین فرصت تسویه بدهی باشگاه های ایرانی است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و آنها باید مدارک خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل دهند. در شرایطی که تنها یک روز کاری تا حل شدن این معضل یا حذف نماینده های ایران از لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده، مسئولان حقوقی 4 نماینده ایران با تمام توان در حال پیگیری مطالبات بازیکنان مختلف و جلب رضایت آنها هستند.

محسن فروزان دروازه بان سابق استقلال تهران که در حال حاضر در تیم پارس جنوبی جم حضور دارد، یکی از طلبکاران باشگاه استقلال است که در اقدامی جالب توجه طلب 500 میلیونی اش از این باشگاه را بخشیده تا تیم محبوبش بتواند در رقابت های آسیایی فصل جدید لیگ قهرمانان حاضر باشد.
البته فروزان تنها یکی از طلبکاران باشگاه استقلال است و باید ببینیم مسئولان این باشگاه می توانند با کم شدن یکی از پرونده های سنگین خود به سایر پرونده ها سر و سامان دهند یا فوتبال ایران باز هم با شوک دیگری مواجه می شود.

گلرسابق، طلب 500 میلیونی اش را به استقلال بخشید
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایول
فروزان عزیز بارها استقلالی بودنش را ثابت کرده . مچکریم پسرآبی
درود بر شرفش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار