بازدید 14654
گزارش

کیانوش رستمی مشکوک به پناهندگی به آمریکاست؟

به نظر می‌رسد رستمی و برادرش نتوانستند اعتمادسازی لازم را در این خصوص انجام دهند و با توجه به پرونده قبلی این ورزشکار نگرانی از عدم بازگشت این دو نفر بعد از پایان مسابقات جهانی به ایران زیاد شد
کد خبر: ۷۴۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 29 October 2017
در حالی‌که اعضای تیم ملی وزنه‌برداری حدود یک ماه پیش برای دریافت ویزای آمریکا به منظور حضور در مسابقات جهانی به دوبی رفته بودند اما حالا خبر می‌رسد که اشکالی در روند صدور ویزای رستمی بوجود آمده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از المپیک 2016 ریو رستمی برای درخواست ویزا و سفر به ینگه دنیا به یکی از سفارت‌های آمریکا مراجعه می‌کند، اما بنا بر دلایلی این درخواست رد می‌شود و با آن موافقت نمی‌شود. حالا بعد از گذشت حدود یک سال از آن ماجرا رستمی برای دریافت ویزا به منظور حضور در مسابقات جهانی آمریکا همراه با سایر ملی‌پوشان به سفارت آمریکا مراجعه می‌کند؛ در حالی‌که همه چیز مثبت و عادی به نظر می‌رسید بعد از گذشت حدود یک ماه خبر رسیده که سفارت آمریکا درخواست انجام مصاحبه مجدد، ظاهرا به علت نقص مدارک و بررسی مجدد مدارک او و برادرش را داده تا یک بار دیگر به سفارت این کشور بروند.

به نظر می‌رسد رستمی و برادرش نتوانسته بودند اعتمادسازی لازم را در این خصوص انجام دهند و دغدغه اصلی‌ آمریکایی‌ها (با توجه به پرونده قبلی این ورزشکار) نگرانی از عدم بازگشت این دو نفر بعد از پایان مسابقات جهانی به ایران است که باید تضمین‌های لازم را در این خصوص بدهند.
باید دید آیا این مشکلی که اکنون برای رستمی بوجود آمده، بدلیل اقدامی بوده که سال گذشته و رد درخواست او انجام شده است یا خیر که در آینده نزدیک ابعاد جدیدی از این موضوع مشخص خواهد شد.

البته ذکر این نکته لازم و ضروری است که استفاده از لفظ صدور یا عدم صدور ویزا برای اعضای تیم ایران نمی‌تواند درست باشد بلکه پرونده تمام اعضای تیم ایران در سفارت آمریکا در دوبی در حال بررسی است و تا زمانی‌که تمام مراحل این بررسی‌ها به اتمام نرسد، نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد. درخواست‌ها برای مصاحبه مجدد و تمکیل مدارک نیز در همین راستا است تا تائیدیه نهایی برای صدور یا عدم صدور ویزا مشخص شود.

کیانوش رستمی مشکوک به پناهندگی به آمریکاست؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
ببین چقدر بدبخت شدیم برای ویزا دادن به ورزشکارمون هم منت میذارن سرمون.
بعید میدونم موضوع صحیح باشه. یک ورزشکار که مدال المپیک داره میتونه خیلی راحت از طریق قانون استعدادهای درخشان اداره مهاجرت آمریکا ، گرین کارت آمریکا رو ظرف مدت نسبتاً کوتاهی دریافت کنه و نیازی نداره که خودش رو در چاه پناهندگی و اینجور مسائل بندازه.
استاد تبدیل دوست به دشمن هستید بی ریشه های آشغال!!
بذارید این بیچاره بره
استعدادش توی این کشور با مسئولایی که بی اهمیتن به قهرمتنشون داره هرز میره
این قهرمان باید بره جایی که قدرشو بدون
بمونن که چی بشه ?
اصولاً همه ايراني ها مشكوك به پناهندگي به يك كشور ديگر هستند !
امروز بزرگترين ضعف جامعه ورزش كشور سوء مديريت است .افراد كم توان و ناتوان را با ملاحظات سياسي و جناهي برمسند مي نشانند و ندانم كاري اين آقايان تيشه به ريشه داشته هاي كشور مي زند .
عجب !!
لطفا الکی شایعه سازی نکنید اقای رستمی عاشق کشور و مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی هست و صد سال سیاه ب کشوری ک دشمن درجه یک ملت انقلابی ماست پا نخواهد گذاشت
لابد يه بوهايى به مشام امريکاييها خوردہ که ويزا نميدن.
يه خيرى از اين امريکاييها رسيد بالاخره که ورزشکار ايرانى فرار نکنه.
چرا حاشیه سازی می کنید؟ سفارت آمریکا به هر دلیل درخواست مصاحبه مجدد کرده باشد شما باید گمانه زنی کنید و قصاص قبل از جنایت؟
نباید چنین اخبار و حواشی بدون صحت و سقم آن در رسانه ها مطرح شود. بعدشم مگر چقدر به ورزشکارهای حرفه ای ما اهمیت داده می شود؟
تمام دنیا ورزشکارانشون در لیگ ها و تیم های کشورهای دیگه بازی می کنند ولی وقتی چند نفر انگشت شمار ورزشکار ما در المپیک برای یه کشوری به رقابت می پرداختند گفتند خائن و وطن فروش و .....
بیخودی نخبه های سیاسی ،ورزشی و علمی کشور را فراری ندهیم.
روز کوروش شادباش همه مردم ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل