بازدید 4080

عبور بارسلونا ازجهنم سن مامس بافرشته ای بنام مسی

گل نخست توسط لیونل مسی در دقیقه ۳۶ با پاس یوردی آلبا به ثمر رسید. در لحظات پایانی بازی نیز دروازه‌بان ضربه لوییس سوارس را دفع کرد و توپ برگشتی توسط پائولینیو به گل تبدیل شد
کد خبر: ۷۴۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 29 October 2017
آبی اناری‌ها، بیلبائو را هم در سن مامس بردند تا باز هم با اختلافی 4 امتیازی نسبت به والنسیا در صدر باشند. بارسا برد دیشب را مدیون مسی و البته تراشتگن است که حملات پردامنه بیلبائو را بی ثمر گذاشت.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا شب گذشته از ساعت 22:15 در ورزشگاه سن مامس جدید به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میهمان به سختی پیروز میدان بود. بارسلونا در هفته دهم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با دو گل پیروز شد.

گل نخست توسط لیونل مسی در دقیقه ۳۶ با پاس یوردی آلبا به ثمر رسید. در لحظات پایانی بازی نیز دروازه‌بان ضربه لوییس سوارس را دفع کرد و توپ برگشتی توسط پائولینیو به گل تبدیل شد. آبی‌اناری‌ها این پیروزی را به آسانی به دست نیاوردند چون اتلتیک میزبان بارها دروازه بارسا را تهدید کرد اما نتوانست به گل برسد. درخشش مارک آندره تراشتگن در این موضوع تأثیرگذار بود. آبی‌اناری‌ها در نهایت پیروز شدند و با ۲۸ امتیاز صدرنشینی‌شان را حفظ کردند.

عبور بارسلونا ازجهنم سن مامس بافرشته ای بنام مسی
شرح گل‌ها
اتلتیک بیلبائو 0-1 بارسلونا / لیونل مسی، دقیقه 36 | حرکت تیمی زیبای بارسلونا که توسط خود مسی از میانه میدان شروع شد. پس از یک و دو با پائولینیو، یک پاس عمقی عالی از مسی برای آلبا. آلبا نیز توپ را با یک پاس رو به عقب برای خود مسی آماده کرد تا گل اول به زیبایی به ثمر برسد. 

اتلتیک بیلبائو 0-2 بارسلونا / پائولینیو، دقیقه 92 | روی یک ضد حمله بود که مسی سوارز را با دروازه بان تک به تک کرد. شوت سوارز را کپا مهار کرد اما در ریباند پائولینیو حاضر بود تا کار را تمام کند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر