بازدید 22244

دام سیاه خواننده‌ مشهور برای دختران دانش‌ آموز

کد خبر: ۷۴۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 29 October 2017
خواننده مشهور رپ به اتهام آزار و اذیت دختر 16 ساله تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. متهم پس از آزار این دختر گریخته و پلیس در تعقیب اوست و ردپای این خواننده زیرزمینی در ماجرای فریب دختران دانش‌آموز دیگر نیز بدست آمده است.

به گزارش جام‌جم، غروب 26 مهر امسال مردی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از مفقود شدن دختر 16ساله‌اش خبر داد و گفت: «نازنین امروز بدون اطلاع من و مادرش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. او تلفن همراه ندارد و برای همین از سرنوشتش هیچ اطلاعی نداریم. قبلا هم یک‌بار سابقه فرار از خانه داشت و این بار هم 600 هزار تومان پول همراهش بود.»

ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و حتی تعدادی جسد هم به شاکی نشان دادند، اما هیچ کدام متعلق به نازنین نبود. سرانجام هفت روز بعد، شاکی همراه نازنین به کلانتری مراجعه کرد و گفت، دخترش در این مدت در دام سیاه یک خواننده رپ مشهور گرفتار شده بود.

پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و نازنین به قاضی گفت: «دوستانم همیشه در مدرسه از صدایم تعریف می‌کردند و می‌گفتند می‌توانم خواننده خوبی شوم. یکی از آنها شماره یکی از خواننده‌های رپ مشهور به نام حمید را داشت و آن را به من داد. چون خودم تلفن همراه نداشتم با تلفن مادرم با حمید تماس گرفتم و نمونه کارم را برایش فرستادم. او هم گفت صدای خوبی دارم و می‌تواند خیلی زود برایم کار پیدا کند.»

نازنین ادامه داد: «سه ماه بعد به دلیل مشکلاتی که داشتم، بدون اطلاع پدر و مادرم از خانه بیرون آمدم و با حمید تماس گرفتم. او دنبالم آمد و مرا سوار ماشینش کرد. اول فکر کردم قرار است به استودیوی ضبط موسیقی‌اش برویم، اما او مرا به خانه‌اش برد و در را هم قفل کرد. داخل اتاقش تعدادی ارگ و وسیله موسیقی داشت. از من تست آهنگ گرفت و گفت می‌تواند خیلی زود برایم کار پیدا کند. دیروقت شده بود و من جایی برای ماندن نداشتم، برای همین مجبور شدم در خانه حمید بمانم، اما نیمه شب حمید به زور مرا به اتاقش برد و مورد آزار و اذیت قرار داد. من از شدت ناراحتی به گریه افتادم، اما او گفت اگر ابروها و موهایم را رنگ کنم، کسی مرا نمی‌شناسد!»

دختر دبیرستانی درباره چگونگی رها شدنش از دام سیاه متهم گفت: «روز بعد قرار شد مرا به یکی از دوستانش معرفی کند تا بتوانم در استودیوی موسیقی او کار کنم و شب هم همانجا بخوابم. یک تلفن همراه خریدم و به تنهایی به آدرسی که داده بود، رفتم، اما هرچقدر منتظر ماندم، حمید نیامد. او دو ساعت بعد به من زنگ زد و گفت نامزدش آمده و اگر از ارتباط ما چیزی بفهمد، خیلی برایش بد می‌شود و هر وقت پول جور کردم برایم خانه می‌گیرد. من نمی‌دانستم باید چه کار کنم برای همین به سمت خانه‌مان حرکت کردم، اما در مسیر با یک آرایشگر آشنا شدم. او گفت زنی تنها را می‌شناسد و می‌تواند مرا به او معرفی کند. دو سه روز نزد آن زن ماندم، اما عذرم را خواست. دیگر هیچ راهی نداشتم. به خانه دوستم رفتم و با صحبت‌های او مجاب شدم به پدر و مادرم زنگ بزنم و از ماجرا باخبرشان کنم.»

با ثبت این اظهارات، تحقیقات درباره حمید آغاز و مشخص شد او از آهنگسازها و خواننده‌های مشهور رپ است و پیش از این با چند خواننده رپ دیگر هم همکاری داشته و آلبوم منتشر کرده است. همچنین شاکی مدعی شده، همکلاسی‌اش چند دختر دیگر را هم برای خوانندگی به متهم معرفی کرده بود. در پایان جلسه تحقیق، رئیس شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران دستور دستگیری این خواننده رپ را صادر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۵
نَ مَ نَ ؟
ح. ع هستش؟
طبق معمول ، فقط اعدام !!!
چرا مقصر فقط حمید و حکمش اعدام؟
این دختر ول و هوسباز پس چی؟
اینقدر احساسی قضاوت و حکم نکنید
همیشه پسر بدبخت مقصر و متجاوزه
دختر مظلوم ،پاک،فریب خورده....
عقل هم خوب چیزیه
یکم قصه رو باورپذیرتر تعریف می کرد خب!!!!
معرفی کنید تا البوم های ان خریداری نشود و البوم های او از بازار جمع شود.در ضمن این وظیفه ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات است که خواب است
چقدر آشنا شدن عبوری راحت شده ، تو راه با زن آرایشگر آشنا میشن میرن سه روز خونه دوست آرایشگر اون آرایشگره ، تلفن رپی رو میگرن میرن خونش شب دیروقت میشه میخابن همونجا ، کلاً آشناییها خیلی راحت و ساده شده و اعتماد هم که هست کلاً .
دختره خودش از خونه فرار کرده رفته خونه طرف ، شب هم اونجا خوابیده بعد توقع دشته بهش دست نزنه ؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد هم بهش گفته برات خونه می گیرم . بعد رفته چند روز پیش یه زنه دیگه زندگی کرده بعدش رفته خونه . یعنی خونه زنه آرایشگر از خونه خودشون براش بهتر بوده . این مشکل روانی داره . بیماره . مرسی . اه .
چرا اسمشون رو کامل نمی نویسید؟ مردم نباید این چیزها رو بدونن؟؟؟؟
همون همیشگی، فقط اعدام
مشکل، خود دخترس!
و حتی تعدادی جسد هم به شاکی نشان دادند،؟؟؟؟
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد جامعه هستند همین است
دختر را با خوانندگی جه کار؟
دختران تو این سن دقیقا مثل پینوکیو می مونند می تونی بهشون بقبولونی که سکه طلا قابل کاشت و برداشت است.
انگار این دختره هیچ تقصیری ندارد و فقط خواننده مقصر است.شب رفته با اختیار خودش انجا مانده و به دروغ میگوید به زور .کدام عقل سلیمی باور میکند این ادم های دامهای شیاطین هستند حالا من جای خواننده چطور از گناه خویشتن داری کنم در حالی که طرف به خلوتگاه من با میل و رغبت امده و بعد از مدتی وقتی دیده دنیا خواب و خیال نیست برای تبرئه خودش خواننده بدبخت را متهم میکند.چرا فقط همیشه یک طرف ماجرا را میبینیم
خود دختر 16 ساله و متاسفانه خانواده مشکل داشته اند یک دختر به این سن راحت شب بیر ون و خانه افراد مختلف بمونه ببخشید پس با خانم خیابانی چه فرقی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختره دروغ ميگه خودش رفته با ميل خودش
چرا نامش را اعلام نمیکنید ؟
وقتی پدر و مادر ارتباط خود را با فرزند خود قطع می کند بی شک افراد شیاد منتظر این فرصت هستند تا خلا آنها را در بین جوانان کم تجربه پر نمایند .
به نظر کانون خانواده در جلوگیری از بروز اینگونه اتفاقات ناگوار بسیار موثر و تائین کننده می باشد .البته محیط پیرامونی جوانان عزیزمان نقش مهمی در تربیت و هدایت آنان دارد .
تخیل خیلی خوبی داشته .فکر کنم در آینده فیلم نامه نویس بشه
اسم خواننده رو هم می نوشتید
خواننده رپ مشهور؟! !! تیتر را اصلاح کنید بهتر است. ضمن اینکه خوانندگان مشهور بقدر کفایت امکانات و شرایط دارند که از حیله های ولگردان و مسافرکشان با خودروهای سرقتی استفاده نکنند. با این نوع هوچیگریها تنها چهره موسیقیهای سبک روز که اصطلاحا زیرزمینی هستند و فقط به دلیل هماهنگ نبودن با سلیقه بعضیها همه جوره تحت ستم هستند را بیشتر خدشه دار میکنید و دست معاندان را برای ازار و اذیت باز میگذارید.
انسان واقعاً از ساده لوحی برخی انسانها تعجب می کند !!! فکرمی کنید کدام یک مقصرند؟
اسم این نامردا را بگید تا خودمون این عوضیا را به سزای اعمال کثیفشون برسونیم...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر