بازدید 6141
۴

هزینه میلیاردی بازنشستگان در ماه جاری

کد خبر: ۷۴۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 24 October 2017
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در ماه جاری بیش از 4 هزار و 200 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کرده ایم که تأمین این هزینه بدون اتکاء به دولت افتخار بزرگی برای سازمان تأمین اجتماعی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید تقی نوربخش در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شستا گفت: در ماه جاری بیش از ٤٢٠٠ میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کرده ایم که تأمین این هزینه بدون اتکاء به دولت افتخار بزرگی برای سازمان تأمین اجتماعی است.
 
نوربخش ادامه داد: تشکیل «شستا» در درجه اول برای پرداخت بدهی دولت بوده است و به دلیل محدودیت نقدینگی بخشی از بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی به صورت بنگاه منتقل شده است.
 
وی با بیان اینکه از مدیرانی که در این سالها در شستا همکاری کرده اند، تشکر می کنم، گفت: همه آنها با انگیزه ارتقای سرمایه بیمه شدگان کار خود را انجام دادند و تلاش زیادی برای تحقق اهداف و برنامه ها انجام دادند.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: شستا با مدیریت صحیح و مدیران پاکدست کمترین مسائل و عارضه را داشته است و انضباط مالی شستا جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی با بیان اینکه ریاست جمهوری نگاه جدیدی نسبت به شستا دارد، افزود: بسیاری از اعضای هیات مدیره جدید شستا در این مجموعه سابقه فعالیت و کارنامه موفقیت آمیزی داشته اند که برای ارتقاء همه جانبه شستا دعوت شده اند و امیدواریم این مجموعه بتواند در راستای خدمت رسانی بهتر و ارتقاء سرمایه سازمان تأمین اجتماعی عملکرد درخشانی داشته باشد.
 
نوربخش گفت: رئیس هیات مدیره شستا نیز نقش اساسی در مدیریت شستا خواهد داشت. حضور او فرصتی تاریخی برای شستا است که باید شرایط آن کاملا برای ریاست جمهوری تبیین شود.
 
علی اکبر ترکان، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی(شستا) نیز در این مراسم گفت: در شستا کارهای زیادی صورت گرفته است و از راهنمایی و مشورت همه مدیران این مجموعه استفاده خواهیم کرد.
 
وی افزود: این مسئولیت برای دوره ای بر عهده ما قرار گرفته است که امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیتها برای تحقق برنامه ها اقدام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴
این اقای مدیر عامل جدید هم در دولت احمدی نژاد نور چشمی بود هم در دولت روحانی!!!!!!؟؟؟؟؟؟
یعنی چی هزینه....یه جوری نوشتین انگار دارین لطف میکنید.....یه عمر زحمت کشیدن...باید مستمری بگیرن.....
آقای مدیرعامل.من حقوق هرماه را آخرهای ماه بعد دریافت میکنم لطفا پرداخت حقوقها رو به روز کنید
مدیر عامل جدید شستا در دولت نهم ودهم هم از مهره های اصلی در زمان ریاست مرتضوی بر تامین اجتماعی بود ؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار