بازدید 15321
۱

آخرین وضعیت منطقه اسلام آباد ارومیه

کد خبر: ۷۴۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 24 October 2017
معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی درباره ایجاد اغتشاش در اسلام آباد گفت: اوضاع منطقه هم اکنون تحت کنترل نیروهای انتظامی قرار دارد وبا متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش مهر، علیرضا رادفر در گفتگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت منطقه اسلام اباد ارومیه اظهارداشت: دو مدرسه در منطقه اسلام آباد ارومیه به بهانه تعرض به دانش آموز به آتش کشیده شد.

وی ادامه داد: بخشی از مدرسه دخترانه منطقه اسلام آباد و یک مدرسه دیگر در این منطقه به بهانه نادرست تعرض به یک دانش آموز توسط فرصت طلبان به آتش کشیده شده و تخریب شده است.

رادفر با بیان اینکه والدین دانش آموزان و مردم منطقه با حفظ آرامش مانع از تخریب مدارس توسط اخلالگران باشند اظهارداشت: اوضاع منطقه هم اکنون تحت کنترل نیروهای انتظامی قرار دارد وبا متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید از اقدام های احساسی خودداری کنند، افزود: والدین این دختر ۱۲ ساله شکایت کرده اند و مراجع انتظامی و قضایی به شدت با این موضوع برخورد خواهند کرد.

رادفر با تاکید بر اینکه عده ای به دنبال تحریک احساسات مردم در وضعیت فعلی هستند، افزود: مردم آرامش خود را حفظ کرده و پیگیری موضوع را به مراجع ذیصلاح واگذار کنند.

عصر دوشنبه شایعه ای مبنی بر تعرض یک نیروی خدماتی مدرسه ای در اسلام اباد ارومیه به دانش آموز 12 ساله در شبکه های اجتماعی منتشر شد  اگرچه هنوز صحت خبر تایید نشده اما مردم منطقه تجمع کرده و عده ای از فرصت طلبان به مدارس یورش بردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
باسلام
وقتی پدر و مادر دختر دانش آموز رضایت کتبی داده اند ، واسه چی بعضی ها کاسه داغتر از آش شده اند. اینها دایه مهربانتر از مادر هستند؟؟!!
از قضایا معلوم است که سرایدار نیت شوم داشته ولی خوشبختانه منجر به اتفاق ناگوار نشده ، بنابراین منطقی هستش که پدر دانش آموز اجازه بررسی پزشکی قانونی را ندهد چون که حتمن مادر دختره از بچه اش همه واقعیتها را کسب کرده و احیانا اگر اتفاقی افتاده بود خودشون نه تنها رضایت نمیدادند بلکه درخواست معاینات و بررسی پزشکی قانونی را میدادند. البته سرایدار خلافکار بایستی از طرف مدعی العموم مورد شکایت قرار گیرد ولی من خودم دختر دارم و درک میکنم که پدر اون دختر خانم از این فضا سازی عمومی بیشتر از مزاحمت اون سرایدار ، عذاب کشیده. در واقع فردا اون دختر چطور میتونه به اون مدرسه برود یا خانواده اش چطور میتونه توی محلشون زندگی کنند. دوستی بعضیها ، دوستی خاله خرسه هستش.
بنظر من باید با آشوبگرها که امنیت مردم را مختل میکنند بشدت برخورد بشه. این خاله خرسها نه تنها به اون دانش آموز و خانواده اش ظلم کردند بلکه کل اون مدرسه را بدنام کردند و از این دست مشکلات هرجایی ممکن است پیش بیاد ولی اینجا صداش دراومده و متاسفانه بجای برخورد قانونی و منطقی ، اینجوری دچار حاشیه شده.
انشااله که ختم بخیر بشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل