بازدید 9132

شلیک مرگبار به کولبر

کد خبر: ۷۴۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 24 October 2017
فرماندار شهرستان «سردشت» استان آذربایجان غربی، ازکشته شدن یک کولبرجوان با شلیک نیروهای هنگ مرزی در منطقه مرزی کانال، حوالی روستای «بیتوش» خبرداد.
 
به گزارش ایران، نژاد جهانی، دراین باره گفت: روز یکشنبه کولبر 24 ساله‌ای با نام «پشتیوان معین» هدف شلیک گلوله قرارگرفت و کشته شد. درپی این حادثه خانواده کولبرجوان که توسط نیروهای هنگ مرزی از پا درآمده به همراە تعدادی از مردم سردشت در اعتراض به کشتن کولبران، مقابل فرمانداری شهرستان سردشت تجمع کرده و خواستار شناسایی مقصران شدند.
 
وی با ابراز همدردی با خانواده داغدار کولبر کشته شده گفت: ما در چارچوب قانون از خانواده این جوان حمایت و مسأله را بررسی می‌کنیم. همچنین خانواده این جوان می‌توانند از طریق مراجع قانونی پیگیر حق خود باشند و در این راه مانعی وجود ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه مردم سردشت و خانواده این جوان رفتار آرام و منطقی داشتند افزود: اگر بتوان در گفتار صادق بود و صادقانه وظایف و اختیارات قانونی خود را برای شهروندان تعریف کرد بهتر می‌توان خدمت کرد و انتظارات دور از وظیفه و اختیار هم به وجود نمی‌آید و مشکلات کمتر می‌شود.
 
جهانی تصریح کرد: به طور قطع واکاوی اصلی هرکدام از این حوادث به‌صورت مجزا شرایط خود را دارد و باید در مراجع قضایی به‌صورت جزئی بررسی شود. اما در هر حال و به هر دلیلی کشته شدن یک جوان موجب جریحه دار شدن احساسات هر انسانی می‌شود.
 
درخواست برخورد جدی و قانونی با عاملان قتل
 
در همین رابطه، رسول خضری، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور تذکر کتبی داد.این نماینده مجلس در تذکر خود خواستار تعجیل در برخورد جدی و قانونی با عاملان قتل کولبر سردشتی شده‌ و آورده است که احقاق حق مقتول موجب تسلی خاطر خانواده متوفی و مردم محلی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی