بازدید 3536

جنجال درتمرین و قهرنکونام، کار مرزبان است!

نکونام به دلیل درگیر‌ی‌های رخ داده در تمرین امروز ناراحت شده و قصد دارد به تهران بازگردد.
کد خبر: ۷۴۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 23 October 2017
مالک باشگاه خونه‌به‌خونه بابل می گوید: من و نکونام داداش هستیم و از قول من بنویسید کاملا از نکونام حمایت می‌کنیم و حتی اگر تیم ما هم به دسته دوم برود باز هم از او حمایت می‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، قاسم حسن‌زاده درباره خبر درگیری در تمرین امروز خونه به خونه بابل به دلیل اعتصاب بازیکنان مبنی بر تمرین نکردن به خاطر شرایط مالی، اظهار داشت: من چنین چیزی نشنیده‌ام که بازیکنان به خاطر مسائل مالی تمرین نکرده باشند. به دلیل مشغله کاری در تهران حضور دارم و فردا به بابل بازمی‌گردم و از جزئیات اتفاق رخ داده بی‌اطلاع هستم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود  جواد نکونام به دلیل درگیر‌ی‌های رخ داده در تمرین امروز ناراحت شده و قصد دارد به تهران بازگردد، گفت: اینطور نیست. البته من به جواد نکونام زنگ زدم تا بدانم چه اتفاقی در تمرین افتاده اما او گوشی خود را جواب نداد اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنیم اختلافی بین ما وجود دارد. ما و نکونام داداش هستیم و از قول من بنویسید کاملا از نکونام حمایت می‌کنیم و حتی اگر تیم ما هم به دسته دوم برود باز هم جواد نکونام سرمربی اول و آخر خونه به خونه بابل است.

مالک باشگاه خونه به خونه درباره اینکه ظاهرا لیدرها به حمایت از او با بازیکنان و مهدی هاشمی‌نسب دستیار نکونام درگیری لفظی پیدا کرده‌اند،‌گفت:باز هم می‌گویم هنوز از جزئیات خبر ندارم ولی این را می‌گویم که این حاشیه‌ها همه از جانب مرزبان است. او در مدت کوتاهی که در بابل حضور داشت با برخی افراد ارتباط نزدیکی گرفته بود و این حاشیه‌ها از جانب اوست. 

حسن‌زاده در پاسخ به این سؤال که بهم ریخته شدن شرایط خونه به خونه چه نفعی برای مرزبان دارد؟ گفت: ما جمعه با تیم سیاه‌جامگان در جام حذفی بازی داریم و مرزبان این کارها را می‌کند تا تیم ما را به هم بریزد. اصلا هم تیم ما مشکل مالی ندارد و ما هم مثل سایر تیم‌های لیگ یکی 20 درصد قرارداد بازیکنان را داده‌ایم. حتی تیم نفت مسجدسلیمان که صدرنشین است همین مقدار پول داده است. کدام تیم را سراغ دارید که این روزها مشکل مالی نداشته باشد. اگر ما مشکل مالی داشتیم چطور می‌شود که بین نیمه یا بعد از مسابقات پاداش می‌دهیم؟ در این چند سالی که در فوتبال بودم پرداختی‌هایم عقب جلو نشده است. من شنیده‌ام که لیدرها با برخی هواداران درگیر شده‌اند.من تا آخر ماجرای امروز را پیگیری می‌کنم و با عوامل آن برخورد شدید خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: جواد نکونام هم بدون جلسه با من نمی‌تواند به تهران بیاید. قرار گذاشته‌ایم که فردا در این رابطه صحبت کنیم. خود من هم فردا به بابل بازمی‌گردم. اگر هم مشکلی در تیم ما باشد یک بحث خانگی است و آن را برطرف می‌کنیم. جواد نکونام هم کادر مودب و فنی خوبی دارد و مطمئن باشید این حاشیه‌ها را کنترل می‌کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی