بازدید 2657

نقش فدراسیون ایران درکودتای علیه رییس اماراتی دوچرخه‌سواری آسیا

لشعفار در طول هشت ماه گذشته تصمیماتی اتخاذ کرده بود که تطابقی با اساسنامه کنفدراسیون آسیا نداشته. فدراسیون جهانی این رشته فردا در سوئیس درباره کنفدراسیون آسیا تصمیم گیری می کند
کد خبر: ۷۴۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 23 October 2017
هفت عضو هیات رئیسه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا به یکباره از سمت خود استعفا کردند که در بین آنها نام رئیس فدراسیون ایران نیز دیده می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، انتخابات کنفدراسیون دوچرخه‌سواری اسفند 95 در بحرین برگزار و در آن، «اسامه الشعفار» جوان از امارات به عنوان رئیس این کنفدراسیون انتخاب شد. الشعفار در طول هشت ماه گذشته تصمیماتی اتخاذ کرده بود که تطابقی با اساسنامه کنفدراسیون آسیا نداشته است. به همین دلیل 7 نفر از 9 عضو هیئت رئیسه که خسرو قمری، رئیس فدراسیون ایران نیز در بین آنها حضور دارد، از سمت خود استعفا کردند.

در این اقدام علاوه بر قمری، نمایندگان ژاپن، بحرین، مالزی، کره جنوبی، لبنان و اردن هم در حضور در هیات رئیسه کناره‌گیری کردند تا بدین ترتیب ریاست الشعفار از اعتبار بیفتد.در یکی از بندهای نامه این 7 عضو مستعفی به فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری آمده است که شورای المپیک آسیا برای انتخاب الشعفار به سمت ریاست کنفدراسیون آسیا دخالت مستقیم کرده و برای انتخاب وی به عنوان رئیس برخلاف منشور المپیک اقدام و بر فدراسیون‌های عضو فشار آورده است تا به نفع یک کاندیدا رای دهند.

قرار است فدراسیون جهانی این رشته فردا (سه‌شنبه) در سوئیس درباره کنفدراسیون آسیا تصمیم گیری و بررسی‌های جدی را صورت دهد.همچنین فدراسیون جهانی قرار است در مورد قبول یا عدم قبول استعفای این هفت نفر نیز تصمیم بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار