بازدید 2984

نظر رییس ورزشگاه های ایران درباره بلیت فروشی سرخابی ها

کد خبر: ۷۴۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 23 October 2017
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی  در خصوص بلیط‌فروشی این دو تیم گفت: پرسپولیس و استقلال و همچنین تیم ملی از ورزشگاه آزادی استفاده می‌کنند و هرکدام نیز شرایط خودشان را دارند. به نظر می‌رسد که بهتر بود این بلیط‌فروشی به یک ارگان محول شود. شرکت توسعه این آمادگی را دارد که به نمایندگی از این 3 تیمی که گفتم بلیط‌فروشی را انجام بدهد. 

به گزارش تابناک ورزشی، مدبر در ادامه این موضوع خاطرنشان کرد: قراردادی که پیش از این بسته شده بود، یک قرارداد 11 ساله بود که 35 درصد از طریق بلیط‌فروشی برای تجهیز ورزشگاه صورت بگیرد اما شرکتی که این قرارداد را بسته بود پس از دو سال فقط کارهای مربوط به ورزشگاه آزادی را انجام داده است. این در حالی است که این شرکت باید زیرساخت‌های لازم را نیز فراهم می‌کرد. به نظرم شرایط این قرارداد به نفع فوتبال کشور نبوده است. همچنین باید درآمدی که به دست می‌آمد نیز به سرخابی‌ها، سازمان لیگ و شرکت توسعه می‌رسید اما به جای دیگری اختصاص یافت. 

شرکت برهان‌مبین مدعی بود که ورزشگاه سال قبل پر از جمعیت نمی‌شد و تماشاگران کمی در آنجا حضور پیدا می‌کردند و این موضوع تاثیرگذار بوده است. این شرکت در چند وقت اخیر حاضر شد با 12.5 درصد سودها را بگیرد که این هم میسر نشد و در نهایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرارداد خود را یک طرفه فسخ کردند که به نظر ما کار خوبی انجام دادند. الان هم بلیط‌فروشی به پرسپولیس و استقلال واگذار شده و برای دربی روز پنجشنبه بلیط‌فروشی در اختیار باشگاه پرسپولیس است. شرکت ما در چارچوب قوانین می‌تواند این کار بلیط‌فروشی را هم برای این دو باشگاه و هم تیم ملی به بهترین شکل انجام بدهد.

مصطفی مدبر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی