بازدید 10162

پس از حضور حسین فریدون، رئیس سازمان سینمایی ابقا می‌شود؟

از جذاب‌ترین این اتفاقات، دعوت حسین فریدون، برادر دکتر روحانی رئیس جمهور به مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه ایران است. در این مراسم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور نداشت، فریدون روی صحنه حاضر شد و جوایز برخی برگزیدگان این رویداد را داد.
کد خبر: ۷۴۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 23 October 2017
پس از حضور حسین فریدون، رئیس سازمان سینمایی ابقاء می‌شود؟
پس از حضور حسین فریدون، برادر رئیس جمهور در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه، این پرسش پیش آمد که آیا بالاخره رئیس فعلی سازمان سینمایی ابقا خواهد شد یا این حضور تأثیری در فرآیندهای مدیریتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد؟
 
به گزارش «تابناک»؛ با وجود پایان دومین ماه از دوره رسمی وزارت سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنوز حکم ابقا برای هیچ یک از معاونین صادر نکرده و حتی به صورت لفظی به رسانه‌ها از ابقای معاونش خبر نداده است؛ بنابراین، همچنان گمانه زنی‌ها درباره ترکیب مدیران این وزارتخانه مطرح است و تا زمانی که صالحی درباره تیم مدیریتی‌اش تصمیم‌گیری نکند، این گمانه زنی‌ها استمرار دارد.
 
با توجه به این شرایط، برخی معاونان وزیر در اقدامی اخلاقی و حرفه‌ای ـ به رغم آنکه شنیده می‌شود به آنها تأکید شده فعالیت‌شان را ادامه دهند ـ از صدور احکام انتصاب تازه و تغییرات مدیریتی جدی در زیرمجموعه‌شان پرهیز کرده اند، تا اگر مدیر تازه‌ای بر سر کار آمد، با یک ترکیب تحمیلی که میراث مدیر پیشین است، مواجه نشده باشد؛ اما برخی معاونت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قائل به این رویکرد حرفه‌ای نبودند.
 
 
در این شرایط، سازمان سینمایی، یکی از مجموعه‌هایی است که با توجه به وضعیت موجود سینمای ایران به عنوان گزینه‌های در معرض تغییر می‌تواند مورد توجه باشد و در همین راستا رئیس سازمان سینمایی نیز حکم ابقا از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نکرده است. در این اوضاع شاهد وقوع اتفاقات جالب توجهی در سینمای ایران بوده‌ایم.
 
از جذاب‌ترین این اتفاقات، دعوت حسین فریدون، برادر دکتر روحانی رئیس جمهور به مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه ایران است. در این مراسم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور نداشت، فریدون روی صحنه حاضر شد و جوایز برخی برگزیدگان این رویداد را داد.
 
باید دید پس از این اتفاق، شاهد ابقای رئیس سازمان سینمایی خواهیم بود یا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در وقت مقتضی نسبت به انتخاب معاون خود در حوزه سینما اقدام خواهد کرد؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰
سید که نبود ، امروز سید شد
ایشون مگه متهم نیستن؟ مگه پرونده باز ندارن؟ چجوری دعوت میشن؟ اصن ایشون شغل یا منصبشون چیه؟
اون چکاره هست؟
شغل چیه؟
از کجا حقوق می گیره؟
خوب جانم برادر رييس جمهورند ديگه
چی شد داره آزاد میگرده؟؟؟؟؟؟
مگه این برادر نباید الان تو زندان باشه؟ دادگاه چی شد؟
از جذاب‌ترین این اتفاقات ! جای بسی تاسف این اتفاق و دعوت از یک متخلف اگر نگوییم مفسد اقتصادی یعنی توهین به ملت و به تمسخر گرفتن مردم
با این حرکت یعنی هرج ومرج . دیگه به کی باید اعتماد کرد
نظر کاربر ناشناس کاملا به جا و منطقی است ، حسین فریدون چه سمتی دارد که به جای وزیر و یا حتی معاون وزیر حضور پیدا می کند و جوایز را می دهد؟ این سئوالی ا ست که رئیس جمهور باید پاسخ دهند. به نظر می رسد در دولت دوازدهم شرح وظایف خوب باز تعریف نشده است. کما این که چندی پیش رئیس نهاد ریاست جمهوری به صورتی صحبت می کرد که گوئی او نفر دوم در دولت است !!! بهتر است آقای رئیس جمهور وظایف همکاران خود را به آن ها یاد آوری کنند در غیر این صورت مطمئن باشند به وجود آمدن نا هماهنگی در امور و اختلاف در دولت ایشان غیر قابل اجتناب خواهد بود
چرا که نه، همیشه بین هم معامله و توافق میکنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها