بازدید 14569

تعمیرات محصولات اپل را به چه کسی بسپاریم؟

کد خبر: ۷۴۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 23 October 2017
سال هاست که برند اپل، توانسته کاربران زیادی را در زمینه تکنولوژی به خود جذب کند. این کمپانی امریکایی که سابقه درخشانی در تولید گجت‌های تکنولوژی دارد، در میان کاربران ایرانی هم مورد توجه قرار گرفته به طوریکه کاربران بسیاری در کشورمان ایران، در حال استفاده از محصولات با کیفیت این کمپانی هستند.
 
با توجه به عدم حضور رسمی اپل در ایران؛ سؤالی که پیش می آید این است که سرنوشت این محصولات، مخصوصاً خانواده آیفون پس از طرح رجیستری چه خواهد شد؟
 
 
 
علاوه بر این، با توجه به عدم حضور رسمی این کمپانی در کشور و نبود خدمات پس از فروش برای کاربران ایرانی، همواره یکی از دغدغه های طرفداران این برند در کشورمان موضوع خدمات رسانی و خدمات پس از فروش است که اگر برای دستگاه اپلی آنان مشکلی رخ دهد، چگونه می توانند آن را با کیفیت تعمیر کنند؟
 
تعمیرات تخصصی آیفون، مک‌بوک، آی‌مک و اپل واچ
 
شرکت آروند با 10 سال تجربه تعمیرات تخصصی و گردآوری مجموعه ای از تعمیرکاران و پرسنل ماهر و با کسب مجوزهای لازم از اتحادیه تجهیزات مخابراتی و اتحادیه فناوران رایانه، توانسته تا به یکی از مراکز مهم تعمیرات محصولات اپل در ایران تبدیل شود. تعمیرات آیفون، تعمیرات مک بوک، آی مک و اپل واچ مدت زیادی است که توسط تیم حرفه ای و مجرب واحد تعمیرات آروند انجام می شود.
 
متخصصین آروند در سال ۹۵ بیش از ۲۰۰۰ عدد آیفون را تعمیر کرده اند. این تعمیرات مربوط به تعمیرو یل تعویض تاچ و ال سی دی گوشی، سرویس‌های نرم افزاری، تعمیر برد و باتری، تعمیر اسپیکر و دوربین، بازیابی اطلاعات گوشی، تعویض فلت و تعمیر سوکت سیم کارت می شود. متخصصین آروند می گویند که در سال ۹۵، بیشترین مراجعات کاربران آیفون مربوط به شکستگی ال سی دی و بدنه بوده است. همچنین مشکلات برد اصلی و ضربه خوردگی هر کدام ۱۵ درصد مشکلات مراجعین واحد تعمیرات آروند را به خود اختصاص داده اند. جالب است که تعدادی از کاربران آیفون هم با مشکلات آنتن دهی و وای فای به کارشناسان آروند مراجعه کردند. همچنین تعداد 309 دستگاه لپتاپ مک بوک نیز در سال گذشته به دست متخصصین آروند تعمیر شده است که البته بیشتر مشکلات نرم افزاری داشته اند.
کارشناسان واحد تعمیرات آروند؛ پس از انجام فرآیند تعمیرات، کیفیت دستگاه مربوطه را مورد ارزیابی قرارداده و پس از انجام بررسی های نهایی (QC) آن را به کاربر تحویل می دهند. نکته مهم اینجاست که آروند برای تعمیرات سخت افزاری خود، یک ماه ضمانت کیفیت دارد.

تعداد بازدید : 150
 
راههای دسترسی به خدمات تعمیرات
 
مشتریان سابق و عموم مراجعین عزیز می‌توانند با مراجعه به دفتر این شرکت در تهران و شهرستان‌ها از خدمات تعمیراتی آن بهره مند شده و یا از طریق سامانه درخواست تعمیرات، به صورت آنلاین مشکل دستگاه خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند تا ضمن استعلام هزینه تعمیرات، در اسرع وقت از طرف واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش آروند برای هماهنگی با ایشان تماس گرفته شود.
 
 
 
طرح رجیستری و نگرانی خریداران گوشی آیفون
 
شرکت توسعه سرمایه گذاری گروه آروند، با دریافت مجوز از وزارت صنعت معدن تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با واردات قانونی محصولات اپل از طریق گمرک کشورمان، به عنوان یکی از تأمین کنندگان باسابقه محصولات اپل در بازار شناخته می‌شود. نکته مهم اینجاست که آیفون‌های وارداتی توسط آروند، با توجه به فرآیند قانونی واردات آنها، با هیچ مشکلی در طرح رجیستری مواجه نخواهند شد.
 
آروند، واردکننده رسمی محولات اپل هم اکنون نه تنها یک مرجع مهم برای تهیه محصولات اصلی اپل در ایران است، بلکه به عنوان یکی از مراکز مهم تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات اپل نیز در حال خدمت رسانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار