بازدید 9438
۱
گزارش

یک جراح ارتوپد و خشن؛ داور دربی ۸۵ می شود!

بیژن با یک متر و ۹۳ سانتی‌متر بلند قدترین داور لیگ برتر لقب گرفته است. داوری که خیلی دست به کارت است و خیلی راحت به بازیکنان کارت‌های زرد و قرمز نشان می‌دهد. او در هر بازی به طور متوسط ۵ کارت زرد و در هر سه مسابقه یک کارت قرمز به بازیکنان نشان می‌دهد.
کد خبر: ۷۴۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰ 23 October 2017
گزینه اول داوری در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی، روز پنجشنبه همین هفته دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته دهم لیگ برتر برگزار می‌شود. با این حال همه می‌خواهند بدانند که حساس‌ترین دربی قاره آسیا را کدام داور ایرانی سوت خواهد زد؟ در گذشته این بازی مهم را داوران بزرگی چون محسن ترکی و علیرضا فغانی بارها سوت زده‌اند. در حال حاضر بین داوران سرشناس و بین‌المللی فوتبال ایران به جز فغانی داور دیگری نیست که این بازی را قضاوت کرده باشد.

اکنون داورانی مثل موعود بنیادی فر، پیام حیدری و بیژن حیدری شانس قضاوت در دربی۸۵ را دارند اما با توجه به قضاوت بنیادی فر در بازی استقلال و نساجی در جام حذفی که روز جمعه برگزار شد. بیژن حیدری شانس اولی داوری دیدار پرسپولیس و استقلال خواهد بود. برادرش پیام حیدری به خاطر اینکه در هفته‌های گذشته دچار یک اشتباه تقریبا تاثیرگذار بود نمی‌تواند در این بازی قضاوت داشته باشد.

Related image

بیژن حیدری گزینه اول داوری دربی ۸۵ ، دکتر جراح ارتوپد است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1378 با اخذ مدرک درجه سه داوری آغاز کرد و در سال 1385 درجه ملی خود را گرفت و اکنون هم داور بین‌المللی فوتبال ایران محسوب می‌شود.

حیدری متولد ۳۰ تیرماه ۱۳۵۹ است. برادر بزرگترش پیام حیدری هم داور فعال فوتبال است. بیژن با یک متر و ۹۳ سانتی‌متر بلند قدترین داور لیگ برتر لقب گرفته است. داوری که  خیلی دست به کارت است و  خیلی راحت به بازیکنان کارت‌های زرد و قرمز نشان می‌دهد. او در هر بازی به طور متوسط ۵ کارت زرد و در هر سه مسابقه یک کارت قرمز به بازیکنان نشان می‌دهد.

دربی ۸۵ یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی است که او قضاوت خواهد کرد. بیژن حیدری معتقد است که داوری فوتبال ایران از بحث‌های فنی فوتبال‌مان عقب‌تر نیست. از نظر او برترین داور جهان مارک کلاتنبرگ است. داور اانگلیسی که در لیگ عربستان هم بازی الاتحادو الهلال را قضاوت کرده است. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آیا واژه « بلندقدترین» درست است؟
بلندقد به معنای قد بلند است . پس ، بلند را صفت می دانیم و باید «تر» یا «تری» به آن ، اضافه شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان