بازدید 3478

غرش یوونتوس10نفره درهفته توقف مدعیان

یوونتوس با برتری 6 بر 2 در زمین اودینزه به تعقیب ناپولی صدرنشین ادامه داد.ضمن اینکه ماندزوکیچ از یوونتوس در دقیقه 26 از بازی اخراج شد.
کد خبر: ۷۴۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 22 October 2017
هفته نهم بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا با پیروزی تیم یوونتوس ، رم و توقف دوباره میلان همراه شد تا با توجه به تساوی دیشب اینتر با ناپولی، همه نتایج به سود یووه رقم بخورد.

اودینزه-یوونتوس-هفته نهم سری آ ایتالیا

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته نهم رقابت‌های سری A ایتالیا، تیم یوونتوس با برتری 6 بر 2 در زمین اودینزه به تعقیب ناپولی صدرنشین ادامه داد. سمیر (بازیکن حریف) در دقیقه 14، خدیرا در دقایق 20 و 59 و 87 و روگانی در دقیقه 52 و پیانیچ در دقیقه 90 برای یوونتوس و پرسیا در دقیقه 8 و وس در دقیقه 48 برای اودینزه گل زدند. ضمن اینکه ماندزوکیچ از یوونتوس در دقیقه 26 از بازی اخراج شد.

امروز از ساعت 16:30 پنج دیدار همزمان هم در سری آ  برگزار شد که تیم رم موفق شد با پیروزی حداقلی یک بر صفر هر 3 امتیاز را از آن خود کند.تک گل میهمان را الکساندر کولاروف (69) وارد دروازه میزبان کرد. رم با این نتیجه 18 امتیازی شد و در رده پنجم ایستاده است.

در دیدار دیگر میلان در ورزشگاه سن‌سیرو در حالی که از جنوا میزبانی می‌کرد، با نتیجه بدون گل متوقف شد تا وینچنزو مونتلا، سرمربی این تیم بیش از پیش به در خروجی روسونری نزدیک شود. میلان با این تساوی در مجموع 13 امتیازی شد و رده یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

در سه دیدار دیگر هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آتالانتا یک - بولونیا صفر
بنونتو صفر - فیورنتینا 3
اسپال صفر - ساسولو یک

غرش یوونتوس10نفره درهفته توقف مدعیان


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس