بازدید 4539

اعزام 60 مبلغ، سخنران و مداح ‌به پیاده‌روی اربعین

مسئول طرح یاوران معنوی کمیته فرهنگی اربعین گفت: ۳۰ مبلغ کشوری، ۱۵ سخنران کشوری و ۱۵ مداح ایام اربعین به عراق اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 22 October 2017
مسئول طرح یاوران معنوی کمیته فرهنگی اربعین گفت: ۳۰ مبلغ کشوری، ۱۵ سخنران کشوری و ۱۵ مداح ایام اربعین به عراق اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام امیر مسعود حاجی ابراهیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای نخستین بار تمامی موکب‌هایی که در عراق و ایران فعالیت دارند توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات مجوز دریافت کرده‌اند و شناسنامه‌دار شده‌اند و اگر موکبی می‌خواهد فعالیت کند می‌تواند در سایت سازمان بازسازی عتبات عالیات ثبت‌نام کند و مجوز بگیرد.

وی بابیان اینکه امسال 30 مبلغ کشوری به‌صورت ستادی اعزام می‌شود و در مابقی استان‌ها نیز برحسب نیاز مبلغ و مبلغه اعزام می‌شود افزود: 15 سخنران کشوری و 15 مداح ازجمله حدادیان، میرداماد، پناهیان و میرباقری در نجف، کربلا و موکب‌های بین‌راهی طی 10 روز مستقر می‌شوند.

مسئول طرح یاوران معنوی کمیته فرهنگی اربعین عنوان کرد: هیچ تبلیغات محیطی در عراق توسط ایران صورت نمی‌گیرد، مقام معظم رهبری نیز سال گذشته بیان کردند به‌هیچ‌وجه عکس ایشان در بین راه نصب نشود و عکس‌هایی که نصب‌شده شهدای مدافع حرم هستند.

وی بیان کرد: دو طرح به نام "نایب الشهدا" و "تکه‌تکه‌های قلب من با تو ای حسین" در وزارت کشور رونمایی شد که طرح نایب الشهدا که زیارت به نیابت یک شهید است سال گذشته اجرا و امسال نیز اجرا می‌شود و طرح "تکه‌تکه‌های قلب من با تو ای حسین" انجام می‌شود، در این پنج هزار کاشی توسط پنج هزار زائر به عراق برده و تبرک می‌شود و زائران کاشی‌ها را برگردانده و در گلزار شهدای تبریز نصب می‌شود؛ روی کاشی‌ها "لبیک یا حسین" نوشته‌شده و وقتی بر روی دیوار نصب و نوشته کامل می‌شود که سلام بر حسین و اصحاب حسین است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل