بازدید 4081

اساسنامه ابلاغی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها ایرادات جدی دارد

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از نحوه اداره سرپرستی فدراسیون‌ها، عنوان کرد: فراکسیون ورزش این مسئله را رصد می‌کند و تأکید دارد که انتخابات کمیته ملی المپیک پس از انتخابات رؤسای فدراسیون‌ها برگزار شود.
کد خبر: ۷۴۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 22 October 2017
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اداره سرپرستی چندین فدراسیون در آستانه انتخابات رئیس کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: ترجیح و تأکید فراکسیون ورزش مجلس این است که انتخابات کمیته ملی المپیک پس از انتخاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی که با سرپرست اداره می‌شود، انجام شود تا تشریفات قانونی برای انتخابات کمیته ملی المپیک رعایت شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای یوسف‌نژاد نایب رئیس فراکسیون ورزش مسئول پیگیری اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها و نظارت بر انتخاب رؤسای فدراسیون‌ها است و در این زمینه از طرف فراکسیون ورزش مذاکرات جامعی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان انجام داده است.

وی ضمن موافقت با سخنان وزیر ورزش و جوانان در خصوص آسیب‌زا بودن مدیریت سرپرستی فدراسیون‌ها، تأکید کرد: یکی از اصول موفقیت در ورزش برنامه‌ریزی بلند مدت است و با مدیریت سرپرستی که احساس امنیت ندارد، امکان تحقق برنامه‌های بلندمدت برای او و مجموعه تحت مدیریتش وجود ندارد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد: در حال حاضر اساسنامه ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها دارای ایرادات جدی است که فراکسیون ورزش نظرات متفاوتی در خصوص این اساسنامه دارد که باید مورد توجه تنظیم‌کنندگان آن قرار گیرد و به همین منظور مذاکرات با مسئولان وزارت ورزش صورت گرفته است.

به گزارش خانه ملت، وزیر ورزش و جوانان چندی پیش درباره مدیریت سرپرستی فدراسیون‌ها را "آفت فدراسیون‌ها و ورزش" توصیف کرده و آن را قابل نقد دانسته بود.

بر اساس این گزارش، تا پایان سال جاری مهلت ریاست 10 فدراسیون به اتمام خواهد رسید و علاوه بر در پیش بودن انتخابات مهم ریاست کمیته ملی المپیک، مدیریت سرپرستی در میزان هدررفت هزینه‌های بیت‌المال نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار