بازدید 5044

مجلس به دو وزیر پیشنهادی علوم و نیرو گارد منفی ندارد

عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: فراکسیون مستقلین روز چهارشنبه با وزرای پیشنهادی علوم و نیرو تشکیل جلسه می دهد.
کد خبر: ۷۴۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 22 October 2017
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه 30 مهرماه) مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: فراکسیون مستقلین روز چهارشنبه با وزرای پیشنهادی علوم و نیرو تشکیل جلسه می دهد و برنامه و دفاعیات آنها را می شنود، همچنین پیش از جلسه علنی یکشنبه آینده در فراکسیون درباره آقایان غلامی و اردکانیان رای‌گیری و در بیانیه‌ای نظر رسمی فراکسیون را اعلام می‌کند.

به گزارش خانه ملت، عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، با تاکید بر اینکه اعضای فراکسیون مستقلین درباره وزرای پیشنهادی به صورت فراکسیونی تصمیم‌گیری می‌کنند، افزود: واقعیت این است که در وزارت نیرو بحث اصلی مربوط به آب است و آقای اردکانیان برنامه‌های خوبی در این حوزه دارد، البته باید ببینیم نوع نگاه ایشان به این مساله سخت‌افزاری است یا نرم‌افزاری و برنامه‌های ارائه شده از سوی ایشان را به طور دقیق بررسی کنیم.

جعفرزاده درباره برخی انتقادات به وزیر پیشنهادی علوم نیز ادامه داد: دانشگاه باید از وزیر علوم راضی باشد، به هر حال واقعیت این است که دانشگاهیان برای آقای روحانی زحمت بسیاری کشیدند و آقای روحانی مدیون دانشگاه است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: طبیعتا نظر دانشگاه، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی برای ما مهم است و در روزهای گذشته هم نظراتی از سوی دانشجویان در فضای مجازی منعکس شده است البته شرایط قدری تعدیل شده است و تا زمان رای اعتماد فراز و نشیب‌های زیادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه حتما آقای روحانی محدودیت‌ها و فشارهایی داشته که مجلس سعی می‌کند آن را جرح و تعدیل کند، افزود: طبیعتا فردی که به مجلس معرفی می‌شود از سوی نمایندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

جعفرزاده درباره طولانی شدن زمان معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو نیز، ادامه داد: طولانی شدن این روند برای رییس‌جمهور آن هم در دوره دوم خوب نبود اما اگر احیانا این گزینه‌ها رای نیاورند مشکل خاصی از این جهت وجود ندارد.

عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، درباره رویکرد مجلس به گزینه‌های پیشنهادی دولت، تصریح کرد: من امروز استمزاجی کردم و به نظرم اینطور که شما فکر می‌کنید اوضاع وزرای پیشنهادی خراب نیست، ممکن است من نظر مخالفی داشته باشم اما مجلس به این دو وزیر گارد منفی ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار