بازدید 4316

بهنام‌محمودی‌رقبایش‌برای‌ریاست‌والیبال‌رابه‌مناظره‌دعوت‌کرد!

کد خبر: ۷۴۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 22 October 2017
پیشکسوت والیبال ایران از برنامه های خود بعد از نام نویسی در انتخابات ریاست فدراسیون پرده برداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، اولین لژیونر والیبال ایران که در ۳۷ سالگی به اوج پختگی رسیده و ترجیح داده به جای مسائل فنی وارد بخش مدیریتی شود، آخرین کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال بود. بهنام محمودی در شرایطی که خیلی ها پیش بینی می کردند نایب رییس فدراسیون والیبال گزینه نهایی اعضای مجمع باشد، با ثبت نام در انتخابات معادلات را به هم زد.
بعد از ثبت نام با پیشکسوت والیبال ایران به گفت و گو پرداختیم تا از برنامه های او برای ریاست فدراسیون باخبر شویم.

داورزنی بود، ثبت نام نمی کردم
تمام دوستانی که ثبت نام کردند، برای من عزیز هستند. من هم بعد از مشورتی که با جامعه والیبال، روسای هیات ها و دیگر دوستان داشتم، به این نتیجه رسیدم که ثبت نام کنم. گفتند که از من حمایت می کنند و من هم چون ایده های جدیدی برای اداره فدراسیون داشتم،‌ وارد گود شدم. البته این را بگویم که اگر داورزنی مثل دوره های قبلی در چرخه انتخابات بود که من قطعا ثبت نام نمی کردم. در۳۰سال اخیر یزدانی خرم و داورزنی زحمات زیادی برای جامعه والیبال کشیدند؛ اما نباید بگوییم که موفقیت های والیبال سهم یکی،‌۲ نفر است. حالا خوشبختانه داورزنی معاون وزیر شده و ایده هایش می تواند در کل ورزش پیاده شود.

حمایت هیات های استانی را دارم
من قبل از اینکه ثبت نام کنم از داورزنی اجازه گرفتم. همانطور که گفتم حمایت هیات های استانی را هم دارم و با آنها نیز مشورت کردم. برخی ایرادها وجود دارد که باید در والیبال برطرف شود. مثلا مسابقات لیگ برتر دارای مشکلاتی هست و تیم های بیشتری می توانند در این حوزه کمک کنند. بهتر است بگویم که هیات های استانی هم مغفول مانده اند و باید بیشتر به آنها کمک شود. اگر این اتفاق نیفتد، قطعا دچار آسیب می شویم.

Image result for ‫بهنام محمودی‬‎

داورزنی و سلطانی فر از فرد خاصی حمایت نمی کنند
قطع به یقین هیچ موقع وزارت ورزش و شخص داورزنی به صورت شفاف از کسی در انتخابات فدراسیون ها حمایت نمی کند. این افراد مدیران کلان ورزش هستند و دموکراسی انتخابات را زیر سوال نمی برند. ما در ایران بالاتر از انتخابات ریاست جمهوری که نداریم. می بینیم که این انتخابات هم در اوج دموکراسی برگزار می شود و هیچ وقت ندیدیم که رهبر معظم انقلاب سمت و سویی در انتخابات داشته باشد. نه تنها داورزنی بلکه سلطانی فر هم در این حوزه از فرد خاصی حمایت نمی کنند. شاید این دوستان بگویند به فرد ارجح رای دهید؛ اما از کسی اسم نخواهند برد. اگر این اتفاق بیفتد که شخصیت خودشان را زیر سوال می برند.

ضیایی هیچ سابقه ورزشی ندارد
احمد ضیایی که نامش به عنوان گزینه اول و کاندیدای مورد نظر وزارت ورزش مطرح می شود، یک شخص سیاسی بوده و در ورزش سابقه ای ندارد. او فقط در چند سال اخیر به عنوان نایب رییس فدراسیون والیبال فعالیت کرده که آن هم پست اجرایی نیست.

همه کاندیداها را به مناظره دعوت می کنم
من از همین جا آمادگی خود را اعلام می کنم که هر کدام از کاندیداهایی که قصد حضور در انتخابات را دارند، در یک برنامه پخش زنده در صداوسیما به مناظره با من بنشینند. من با کسی مشکل ندارم و فقط می گویم که بنشینیم و درباره برنامه های والیبال صحبت کنیم. من برای این مناظره آمادگی کامل دارم. بعد از مناظره هم اگر واقعا به این نتیجه برسم که آنها بهتر از من هستند، به نفعشان کنار می روم.

به خاطر والیبال همه کار می کنم
من اگر وارد چرخه انتخابات شدم، قطعا دوست دارم در وهله اول والیبال به جایگاه خوبی برسد. اگر والیبال موفق باشد، بهنام محمودی هم رشد می کند. من به خاطر والیبال همه کار می کنم. مطمئنا الان هم نقاط ضعفی به خاطر اداره فدراسیون والیبال با سرپرستی هست که باید رفع شود. در پشتوانه سازی، کمک به هیات ها و برگزاری مسابقات سوپرلیگ باید بیشتر کار کنیم.

قرار نیست تغییرات اساسی بدهم
من از این دست افراد نیستم که بگویم وقتی رای آوردم و رییس شدم، تغییر و تحولات اساسی می دهم. من با همین روش فعلی ادامه خواهم داد و چون عضو شورای شهر بودم، به خرد جمعی اعتقاد دارم. حتی منتقدین نیز می توانند با انتقادات سازنده خود به ما کمک کنند. من اعتقاد دارم که با نقد سازنده می توانیم به سمت پیشرفت برویم. از وزارت ورزش و پیشکسوتان و تحصیلکرده های والیبال کمک می گیرم. برای تیم ملی نیز برنامه های خوبی دارم.

انتخابات باید زودتر برگزار شود
بار دیگر تاکید می کنم که حمایت وزارت ورزش از یک فرد خاص غیرقانونی است و داورزنی و سلطانی فر نیز این موضوع را می دانند. به نظرم باید انتخابات هر چه زودتر برگزار شود چون الان بهترین زمان است. سال آینده تیم ملی برنامه های زیادی دارد که باید برای آن برنامه ریزی انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار