بازدید 2692

واکنش سرمربی صدرنشین لیگ برتر به جادوگری!

کد خبر: ۷۴۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 22 October 2017
سرمربی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد وقتی یک مجموعه نتیجه می گیرد، شایعاتی مانند جادوگری و ... به سراغش می آید.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تارتار با اشاره به بدون شکست ماندن تیمش بیان کرد: ما این روند را از سال گذشته داشتیم. پارسال از هفته هفتم و هشتم نباخته بودیم تا آخرین بازی که قهرمان شدیم. شخصیت نباختن در تیم ما از سال قبل شکل گرفت. بازیکنان می دانند نباید به راحتی ببازند و این تفکر به بازیکنان القا شده است. حتی امسال بازیکنان قدیمی به جدیدها می گفتند ما عادت به باخت نداریم و نباید شکست بخوریم.
تارتار همچنین گفت: کادرفنی ما همیشه به بازیکنان می گوید از چیزی نترسید و راحت در زمین بازی کنید. ما به اندازه کافی امتیاز جمع کرده ایم و الان دغدغه سقوط نداریم. از تیم ما هم کسی انتظار قهرمانی ندارد. پس بازیکنان شجاعانه و با انگیزه زیاد وارد زمین می شوند و استرس خاصی نیز ندارند.

یکی از مسائلی که از روز گذشته درباره تارتار ایجاد شده، نشان های سیاه رنگ روی ناخن دست راستش است که برخی رسانه ها آن را به جادوگری ارتباط داده اند. سرمربی پارس جنوبی در این خصوص اظهار کرد: من از این حرف ها خنده ام می گیرد؛ چند وقت قبل دست من بین در ماشین گیر کرد و اثرکبودی روی ناخنم به همین خاطر است. هنوز ناخن من نیفتاده و به همین خاطر این سیاهی هرروز بیشتر می شود. واقعا نمی دانم چه بگویم. وقتی نتیجه می گیریم و در چشم می رویم، باید از این مسائل مراقبت کنیم. من نمی دانم وقتی ناخنم بیفتد، آنهایی که می گویند این علامت شیطان پرستی است، چه حرفی برای گفتن دارند؟
 
تارتار درباره علائم مختلفی که با ماژیک روی دستانش افتاده است، گفت: به هر حال در رختکن با ماژیک سرو کار داریم و طبیعی است ماژیک به دستمان بخورد. من از این مسائل خیلی بدم می آید. آنهایی که من را می شناسند می دانند که حتی انگشتری که در دست دارم هم 4 قل است. خداراشکر که ما کاری به شایعات نداریم و اعتقادم بر این است که اگر خدا بخواهد، همه چیز امکان پذیر است. قطعا از این به بعد چنین خطراتی به سراغ ما می آید و باید محافظت کنیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار